وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از طرح توسعه پلیمر پادجم اجرای آن را مصداق جوان‌گرایی دانست و گفت: این طرح از مهم‌ترین طرح‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 26 February 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر، سید صولت مرتضوی در سفر به جنوب استان بوشهر، افزود: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام، طرح توسعه پلیمر پادجم پس از ۱۴ سال توقف، اکنون مراحل پایانی خود را می‌گذراند و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از این طرح به‌یقین بر سرمایه بازنشستگان که تامین کنندگان اصلی سرمایه طرح هستند، خواهد افزود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این بازدید ضمن دریافت اطلاعات مراحل اجرای طرح از مدیرعامل پتروشیمی جم، به جوانگرایی در اجرای آن اشاره و تاکید کرد که خدارا شاکریم که جوانان در کشور سکانداری طرح‌های تحولی هستند و همین حضور و اراده توانسته جمهوری اسلامی ایران را از وابستگی به واردات و دانش بیگانگان رهایی بخشد.

شـرکت توسـعه پلیمـر پادجم در قالب مرحله دوم پتروشیمی جم و از مهم‌ترین طرح‌های ملّی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

طرح تولیـد ABS/Rubber پس از ۱۴ سال توقف طرح، اکنون در حالی مورد بازدید وزیر کار و هیئت همراهش قرار گرفت که به روزشمار افتتاحیه رسیده و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سیدصولت مرتضوی همچنین در ادامه برنامه‌های خود در سفر به جنوب استان بوشهر در آیین افتتاح مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای صنایع دریایی و شیلاتی و بندری استان بوشهر در شهرستان دیر حضور یافت.

وی اجرای این طرح را در راستای پاسخ به نیاز امروز جامعه دانست تا نیرو‌های متعهد و مؤمن تربیت کرده و وارد بازار کار شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: ۱۱ اسفند یک روز مهم و سرنوشت‌ساز برای ایران اسلامی است.

وی انتخابات را نقطه قوت ملت ایران دانست و تاکید کرد: انتخابات اقتدارآفرین و امنیت‌بخش است و مشارکت مردم در این عرصه بار دیگر حماسه دیگری را تاریخ ملت ایران ثبت خواهد کرد.

مرتضوی در این سفر طرح‌های مختلفی از جمله دو طرح در شهرستان جم، یک طرح در کنگان و یک طرح هم در شهرستان دیر را افتتاح کرد و چند طرح دیگر را مورد بررسی قرار داد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار