نشست کارگروه راهبری طرح فشارافزایی، حفظ و نگهداشت تولید میدان مشترک پارس جنوبی با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 27 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر؛‌ شرکت ملی نفت ایران، در این جلسه پس از تشریح و بررسی آخرین وضعیت طرح و اقدامات انجام شده، تصمیماتی در خصوص ادامه فعالیت‌های اجرایی طرح فشارافزایی گرفته و ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، توسعه اولیه میدان گازی پارس جنوبی با تکمیل عملیات اجرایی ۲۴ فاز استاندارد به‌زودی به اتمام می‌رسد و با توجه به روند رو به رشد مصرف گاز در کشور، ضروری است پس از این حفظ و نگهداشت تولید پایدار و حداکثری از این میدان مشترک در اولویت قرار گیرد.

از آنجا که راهبری درست و مؤثر، نقش حیاتی در پیشبرد اهداف طرح‌های کلان صنعتی دارد، کارگروه راهبری طرح حفظ و نگهداشت تولید میدان گازی پارس جنوبی تشکیل شده و از این طریق برنامه‌های توسعه آینده در حوزه پارس جنوبی به‌طور مستمر ارزیابی و کنترل و موانع احتمالی بر سر راه اجرای صحیح و به‌موقع این طرح، برطرف می‌شود.

در اهداف این کارگروه به مواردی، چون پیاده‌سازی سیاست‌های کلان شرکت ملی نفت ایران در زمینه توسعه پارس جنوبی و عرضه بخشی از گاز مورد نیاز کشور در سال‌های آینده، بررسی، اصلاح و تصویب نقشه راه و برنامه کلان توسعه، ایجاد سازوکار تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مناسب برای پیشبرد اهداف توسعه، انتقال تجربیات شرکت ملی نفت ایران در زمینه توسعه به دستگاه مجری، نظارت و ارزیابی عملکرد شرکت نفت و گاز پارس و تطبیق آن با نقشه راه، شنیدن گزارش‌های پیشرفت دوره‌ای شرکت نفت و گاز پارس و ارائه رهنمود اصلاحی، پیگیری تمامی عملیات اجرایی مرتبط با حفظ و نگهداشت تولید حداکثری و پایدار از میدان مشترک پارس جنوبی می‌توان اشاره کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار