امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است
کد خبر: ۱۱۵۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 28 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ ، حجت الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار" روز چهارشنبه در آیین رزمایش فرهنگی " م مثل مصطفی (با موضوع انتخابات)" در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام بیان داشت : همه کسانی که دل در گروی انقلاب اسلامی دارند و حتی کسانی که ایران برای آن‌ها ارزش دارد، روز یازدهم اسفندماه پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و به شایسته‌ترین گزینه‌هایی که وجود دارد رأی بدهیم.

وی افزود : اینکه جمهوریت ما با انتخابات معنا پیدا می‌کند و تا الان هم مردم به‌خوبی این نقش را ایفا کرده‌اند، برای دشمن بسیار دردناک است، دشمنان از مدت‌ها قبل تبلیغات راه انداخته‌اند که مشارکت مردم را کم رنگ کنند اما راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه ایلام مطرح کرد : امروز ولایت فقیه در راس حاکمیت ما است، تمام دشمنان و منافقان در خارج و داخل نتوانستند کوچکترین نقطه خاکستری در زندگی ایشان پیدا کند کسی که همواره با تدابیر و رهنمودهایش جرات هر گونه تهاجم دشمنان را از کشور دور نگاه داشته است.

وی تاکید کرد : نباید فراموش کنیم وضعیت معیشتی مردم قبل از انقلاب چگونه بود، ما مردم تحقیر شده بودیم، امام راحل آمدند و ما را در این جایگاه رفیع قرار دادند.

امام جمعه ایلام ادامه داد : سنت خدواند متعال این است که اگر شکر گذار نعمت ها باشید نعمت هایتان افزایش می یابد اما اگر کفران نعمت کنید دچار عذاب می شوید، ما باید به این درک از واقعیت برسیم و دریابیم که جمهوری اسلامی در این مدت برای ایران ما چه چیزهایی به ارمغان آورده و از کدام نقطه به کجا رسیده ایم.

وی خاطرنشان کرد : هر جامعه‌ای با بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت خود به راحتی طعمه دشمن خواهد شد، امروز دشمنان نظام و انقلاب تمام تلاش خود را برای عدم حضور مردم در انتخابات تبلیغ می کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار