فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اصحاب فرهنگ هنر و رسانه وظیفه بالاتر و بزرگتری در جامعه برعهده دارند چرا که این قشر، تأثیرگذاری بیشتری در سطح جامعه دارند.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ 29 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار  جمال شاکرمی روز پنجشنبه در همایش تبیین و انتخابات با حضور ورزشکاران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان، اظهار کرد: اصحاب فرهنگ هنر و رسانه وظیفه بالاتر و بزرگتری در جامعه برعهده دارند چرا که این قشر، تأثیرگذاری بیشتری در سطح جامعه دارند

وی بابیان اینکه اصحاب رسانه و فرهنگ در همه صحنه ها در کنار ما با وجود سلایق و نگاه های سیاسی متفاوت بوده اند، افزود: اصحاب رسانه در حوادث ۱۴۰۱ صمیمانه پای کار بودند،

فرق اصحاب رسانه با دیگر اقشار این است که با تمام شدن انتخابات، ماموریت این قشر پایان نخواهد یافت و تبیین دستاورد بزرگ حضور مردم در پای صندوق های رای و یادآوری خواسته و مطالبات مردم از جمله ماموریت های رسانه است که تداوم دارد.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه مطالبه گری امری است که تمام شدنی نیست و این امر در حوزه فعالیت رسانه است، ابراز کرد: انحراف از یک سانتی متر آغاز می شود که در انتها به یک دره می رسد و اصحاب رسانه و مطبوعات، این فاصله را با یادآوری مسائل، موضوعات و مطالبات مردمی تنظیم می کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه اصحاب رسانه میزان پیش برندگی و نخبگی جامعه را تعیین می کنند، گفت: اگر در اربعین رسانه های استان که در میدان بودند را نداشتیم اربعین مانند دفاع مقدس در ایلام می ماند.

وی با اشاره به اینکه ایلام در دوران دفاع مقدس مغفول بوده و دلسوز نداشته است، یادآور شد: امروز رسانه ها در حضور مردم در پای صندوق های رای بسیار تأثیرگذار هستند و دشمن برای کمرنگ کردن جلوه های حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی گسترده رسانه ای انجام داده است.

سردار شاکرمی با تاکید بر اینکه اساس و هویت انقلاب اسلامی بر ۲ پایه مردم ولایت و رهبری است، افزود: حاکمیت دینی و مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و ارزشمند است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است، گفت: حضور با شکوه و حداکثر چی مردم در انتخابات تبلور ایستادن در پای نظام و انقلاب و اثبات مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار