سرمای هوا هم مانع از این نشد که شهروندان در شهرستان پردیس در پای صندوق های رای نروند، مردم پاک طینت شهرستان پردیس در بخش هاو فازهای مختلف شهرستان در پای صندوق های رای حاضر شدند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ 01 March 2024

به گزارش خبرنگار «تابناک تهران»، شهروندان شهرستان پردیس در حالی که صبح امروز جمعه دمای هوا زیر صفر بود، همگام با ملت غیور ایران اسلامی در پای صندوق های رای حاضر شده و رای خود را با هدف انتخاب منتخبین خود در مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صندوق های رای ریختند.

در شهر پردیس اقشار مختلف مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نماینده در حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی رای دادند.

نیروهای نظارتی،امنیتی و اجرایی در شعب اخذ رای حضور فعال دارند

دادستان شهرستان پردیس گفت: در شهرستان پردیس در مجموع ۱۳۰ شعبه اخذ رای فعال هست ودر همه شعبه ها کلیه نیروهای نظارتی، امنیتی واجرایی حضور فعال دارند.

عنایت الله علیپور ادامه داد: از رای دهندگان و مجریان برگزاری انتخابات درخواست و انتظار داریم که در بحث تخلفات انتخاباتی ورود نکنند و موارد را به نمایندگان قضایی، امنیتی و انتظامی حاضر در شعب اخذ رای گزارش بدهند.

وی با اشاره به موارد تخلف توضیح داد: خرید و فروش رای، ایجاد تشنج در صندوقهای اخذ رای مطابق ماده ۶۶ قانون انتخابات ازجمله جرائم انتخاباتی احصا شده هستند و با آنها برخورد شدید قانونی و بی اغماض می شود.

دادستان شهرستان پردیس گفت: در صورت بروز تخلف انتخاباتی شهروندان با مراجع اجرایی مانند پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و موارد را به بخشداری ، فرمانداری ،هیات اجرایی و هیات نظارت اطلاع بدهند، همه دستگاههای یاد شده گوش به زنگ هستند تا با هرگونه تخلف برخورد قانونی انجام شود.

علیپور ادامه داد: دو شعبه رسیدگی به جرائم در دادگستری و دادستانی با قاضی کشیک فعال هستند وامروز با حضور در گشت مشترک برحسن انجام کار نظارت داریم و تخلفات احتمالی را رصد می کنیم و اگر تخلفی مشهود باشد برخورد می شود.

فرماندار شهرستان پردیس: ۱۵ سایت همراه اول برای تقویت آنتن دهی دستگاه های احراز هویت انتخابات نصب شده است.

سرمای هوا هم حریف شهروندان پردیس نشد / رای به نظام تا پای جان

فرماندار شهرستان پردیس گفت: برای تقویت آنتن دهی دستگاههای احراز هویت ۱۵ سایت همراه اول را نصب کردیم وچند سایت دیگرهم در حال نصب است ومشکلی در صندوقهای اخذ رای نداریم.

محسن قضاتلو روز جمعه در حاشیه بازدید از شعبه های اخذ رای در سطح شهرستان به خبرنگاران گفت: از امروز صبح حدود ساعت ۴ بامداد عملیات اجرایی تحویل صندوقها و دستگاه های احراز هویت را شروع کردیم، راس ساعت ۸ صبح همه شعب ما آماده به کار بودند برخی از شعب اشکال فنی داشت که در اسرع وقت مرتفع شد.

وی توضیح داد: در سطح شهرستان ۱۳۰ صندوق داریم ۶۷ صندوق اخذ رای در شهر پردیس ۴۷ صندوق در شهر بومهن و ۱۶ صندوق در بخش جاجرود مستقر است.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: ۱۲۳ صندوق ثابت و ۷ صندوق سیار برای خدمت رسانی و سهولت دسترسی شهروندان به صندوق اخذ رای تامین شده است.

قضاتلو به رای دهندگان توصیه کرد: شهروندان رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و اسامی نامزدها را از قبل انتخاب کنند تا در شعبه معطل نشوند و برای تسریع بخشی در رای دادن می توانند از ظرفیت QRکد و دفترچه های موجود در شعب اخذ رای برای انتخاب کاندید مورد نظر استفاده کنند.

سرمای هوا هم حریف شهروندان پردیس نشد / رای به نظام تا پای جان

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان پردیس همه عوامل امنیتی ،انتظامی، اطلاعاتی ،پشتیبانی و دستگاههای خدماتی و امدادی حضور کامل دارند و برای برگزای انتخابات پر شور آمادگی داریم.

فرماندارشهرستان در خصوص نحوه دسترسی افراد بیمار و ناتوان به صندوقهای سیار توضیح داد: صندوقهای رای سیار بر اساس قانون مسیر مشخص دارند و کسانی که درخواست رای دادن در محل خود را دارند اگر در مسیر صندوق سیار باشند می توانند با هماهنگی مسئول نواحی معین شده رای بدهند.

قضاتلو گفت: رای دهندگان تخلفات را به هیات بازرسی در فرمانداری و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای ونواحی اعلام کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس: حضور پر شور مردم وظیفه مسئولان را سنگین می کند

سرمای هوا هم حریف شهروندان پردیس نشد / رای به نظام تا پای جان

حجت الاسلام سید حسین حسینی در حاشیه حضور خود در محل اخذ رای در مسجد جامع پردیس اظهار داشت: حضور پر شور مردم با وجود مشکلات اقتصادی ، معیشتی و گرانی وتورم وظیفه مسئولان را سنگین می کند.

وی ادامه داد: حضور پر شور مردم نشان از فهم و بصیرت بالای آنها است که هیچ گاه تلافی نکردند ، هیچ موقع پای انقلاب ننوشتند وهیچ وقت از انقلاب و نظام فاصله نگرفتند دشمن را شناختند و تکلیف را می دانند.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن تبریک فرارسیدن روز تکلیف مداری و حماسه سازی ، اظهار داشت: همه شعب اخذ رای در سطح شهرستان آماده هستند برای اینکه مردم بیایند و به تکلیف خود عمل کنند.

حسینی با بیان اینکه شهدا چشم انتظارند، توضیح داد: شهدا و امام زمان «عج» منتظر هستند تا یاران خود را پای صندوقهای رای ببیند ومیداندار انقلاب و کشورخود مردم باشند.

وی ادامه داد: مردم شریف با انتخاب نماینده اصلح، انقلابی، با تقوا و توانمند مشکلات خود را رفع کنند و نامزدهای انتخابات قدر دان حضور پر شور مردم فهیم و ایثارگر و انقلابی باشند.

مردم برای عزت و اقتدار کشور رای می دهند

سرمای هوا هم حریف شهروندان پردیس نشد / رای به نظام تا پای جان

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: امروز قطعا همه مردم برای عزت کشور و برای شکوفایی کشور ،گفتن نه محکم به دشمنان انقلاب و گفتن آری به انقلاب اسلامی پای صندوقها حضور دارند وحماسه سازند.

سرهنگ ابراهیم گرمابدری گفت: با انتخاب افراد اصلح و توانمند حضوری فعال در تعیین سرنوشت خود داشته باشیم.

وی ادامه داد: توصیه شهدا و امامین انقلاب بر حضور پر شور مردم در انتخابات است تا عزتمندانه کشور و انقلاب خود را بیمه کنیم.

سرمای هوا هم حریف شهروندان پردیس نشد / رای به نظام تا پای جان

شهرستان پردیس در شرق تهران واقع شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار