طبق اعلام مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد مدارس و ادارات این استان فردا شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 01 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد طبق اعلام مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد مدارس و ادارات این استان فردا شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است. همچنین چنین اعلام شده که در این بین دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها تعطیل نیستند.

تکمیلی
فعالیت آموزشی همه مقاطع آموزشی کهگیلویه وبویراحمد ۱۲ اسفندماه به صورت غیر حضوری خواهد بود

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: فعالیت آموزشی همه مقاطع آموزشی استان در ۲ نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

سید ولی موسوی ضمن قدردانی از حضور باشکوه و عزت آفرین هم استانی‌های عزیز در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در لبیک به فرمان «فاستبقوا الخیرات» رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری گفت: باتوجه به استقبال گسترده مردم از شعبه‌های اخذ رای، تمدید مهلت رای گیری و برودت هوا در بسیاری از شهرستان‌ها و مناطق با نظر مساعد استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد، فعالیت همه مدارس استان در روز پس از انتخابات به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد پیگیری می‌شود.

موسوی تصریح کرد: بسیاری از مدارس شعب اخذ رای و شمار زیادی از فرهنگیان از عوامل برگزاری انتخابات هستند که پیش بینی می‌شود فرآیند شمارش آراء تا صبح شنبه در مدارس محل اخذ رای ادامه داشته باشد.

وی در پایان ضمن تبریک به آحاد مردم شریف وبصیر استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای مشارکت با شکوه وگسترده در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی استان در روز شنبه ۱۲ اسفند به صورت غیر حضوری بوده و در شبکه آموزشی شاد ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار