استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : در طرح کاشت یک میلیارد نهال در کل کشور طی چهار سال سهم استان ایلام در این طرح کاشت ۲۴ میلیون نهال است که تاکنون ۶ میلیون نهال کاشت شده است.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ 03 March 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار داشت : طرح کاشت یک میلیارد نهال در کل کشور از اقدامات خوبی است که توسط مقام معظم رهبری دستور آن صادر شد که در حفظ محیط زیست، جلوگیری از وقوع گرد و غبار، تنوع در روح و روان انسان‌ها، جابجایی توده‌های هوا موثر و از سویی گردشگران از سایه این نهال‌ها استفاده می‌کنند.

وی مطرح کرد : از مجموع ۱۳ کیلومتر حد فاصل پل زائر تا میدان اربعین، ۷ کیلومتر آن نهالکاری شد که پس از عملیات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان، مابقی طرح تکمیل می‌شود.

بهرام نیا ادامه داد :  ایلام به‌واسطه اربعین، ۳میلیون و ۶۰۰ هزار زائر در اربعین و در طول سال ۱۰ میلیون زائر از استان تردد می‌کنند و این میزان تردد ظرفیتی برای توسعه و رونق اقتصادی استان است.

وی افزود : ضرورت دارد این طرح مردم‌پایه باشد و خود مردم در کاشت، صیانت و نگهداری از نهال‌ها مشارکت داشته باشند چراکه هر طرحی مردم در آن مشارکت داشته‌اند موفقیت در آن طرح بیشتر است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار