رییس اداره آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان، متوسط شاخص کیفیت هوای اراک در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز یکشنبه سیزدهم اسفند برابر با عدد ۱۷۲ و شاخص کیفیت هوا ناسالم برای تمام گروه های سنی بوده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ 03 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،رییس اداره آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای اراک برای تمام گروه‌های سنی ناسالم است.
علیرضا محرابیان اظهار کرد: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان، متوسط شاخص کیفیت هوای اراک در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز یکشنبه سیزدهم اسفند برابر با عدد ۱۷۲ و شاخص کیفیت هوا ناسالم برای تمام گروه های سنی بوده است. با ثبت‌نام کامل در بیت پین، با تخفیف 1 میلیونی کارمزد، معامله کن! شروع ثبت نام تبلیغ
وی افزود: وضعیت لحظه‌ای کیفیت هوا در ساعت ۱۱ صبح امروز در اراک نیز برابر با ۱۷۳ و هوا برای تمام گروه های سنی ناسالم بوده است.
محرابیان با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوای اراک در ساعت ۱۳ برابر با ۱۷۸ و ناسالم برای تمام گروه های سنی است، گفت: شاخص کیفیت در ایستگاه قائم مقام فراهانی برابر با ۱۷۲ و در ایستگاه میرزای شیرازی برابر با ۱۵۲ است و در ساوه و شازند نیز وضعیت کیفیت هوا سالم است.
وی آلاینده مسئول این وضعیت را ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون دانست و افزود: تعداد روزهای ناسالم اراک از ابتدای سال تاکنون ۱۳۰ روز بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار