مراسم سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ع) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری با نواختن نمادین زنگ نیکوکاری امروز، ۱۴ اسفندماه در مدرسه شهید مرزبان ناحیه ۴ شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 04 March 2024

تابناک فارس به نقل از ایسنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در این مراسم ضمن تبریک سالروز تاسیس این نهاد گفت: این مراسم هرساله از ابتدای بهمن‌ماه و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود.

یوسف علوی تصریح کرد: امسال و از ابتدای برگزاری این آیین، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است که از این مبلغ، ۱۰ میلیارد تومان به صورت نقد و غیر نقد توسط پایگاه‌های امدادی و ۲۰ میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری جمعآوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در ادامه از توزیع پاکت‌های کمک‌های مردمی با QR در مدارس خبر داد و گفت: این پاکت‌ها تا هفته آینده از سراسر مدارس جمع‌آوری و به کودکان بی‌بضاعت همان مدرسه تقدیم می‌شود.

وی افزود: نیکوکاران استان فارس می‌توانند از طریق کد دستوری USSD کمیته امداد فارس و شماره‌گیری #۰۷۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۱ کمک‌های خود را به دانش‌آموزان بی بضاعت استان تقدیم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار