تهیه کننده و کارگردان صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: سریال «تجدید نظر» به تهیه کنندگی امید واحدی فر و کارگردانی مرتضی معتمدی راد، در ۱۰ قسمت چهل و پنج دقیقه‌ای که جدیدترین تولید صدا و سیمای خراسان جنوبی است در آینده نزدیک به روی آنتن شبکه‌های سراسری می‌رود.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 04 March 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، امید واحدی فر اظهار کرد: این سریال با نگاه ویژه به مناطق روستایی و توجه به فرهنگ بومی محلی ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در روستا‌ها و از همه مهمتر شناسایی ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان تهیه و تولید می‌شود.

واحدی فر اظهار کرد: این سریال با هدف معرفی پتانسیل‌های مختلف گردشگری در شهرستان‌ها و روستا‌های استان و بخش‌هایی از مراحل فیلمبرداری این سریال در روستای کریمو شهرستان سرایان به مدت ۶۰ روز ضبط شده است.

تهیه کننده سریال «تجدید نظر» با بیان اینکه بیشتر لوکیشن این سریال در شهرستان سرایان، فردوس، روستا‌های کریمو و سه قلعه بود، گفت: ۹۹ درصد بازیگران و عوامل این سریال بومی هستند. در واقع در این سریال سعی شده است جهت معرفی هنرمندان استان و شهرستان‌های سرایان و فردوس از بازیگران بومی استفاده شود.

وی با اشاره به موضوع سریال که در خصوص پتانسیل‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان «معدن بنتونیت، سنگ عیقیق، گیاهان دارویی» بوده، تصریح کرد: هادی و هاشم دو برادر هستند که سال‌هاست به خاطر اختلافاتی که بین آن‌ها وجود داشته با هم در ارتباط نبوده‌اند. هادی برادر کوچک هاشم پس از سال‌ها برای انجام کارشناسی یک پرونده قضایی به روستا می‌آید و نگران رویارویی با برادر خود است و نرگس راهنمای توری است که با ورود به روستا اتفاقاتی را در روستا برای اهالی رقم می‌زند.

واحدی فر اظهار کرد: در حوزه ساخت فیلم، سریال و سینمایی هنرمندان بالقوه زیادی را در رشته‌های مختلف در استان داریم که اگر این هنرمندان را حمایت نکنیم مثل باقی افراد به تهران خواهند رفت و به مشکل خواهیم خورد.

تهیه کننده سریال «تجدید نظر» گفت: با توجه به توانمندی هنرمندان استان انتظار ساخت فیلم سینمایی و حضور در جشنواره فجر را داریم که تا این لحظه فقط صدا و سیما از هنرمندان استان به جهت ساخت تله فیلم و سریال حمایت کرده است و سایر متولیان امر از این مهم استقبال نکرده‌اند و انتظار می‌رود با توجه به آماده بودن فیلمنامه‌های متعدد این امر میسر شود.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی به جهت بروز بودن اطلاعات هنرمندان مورد انتظار است که نیازمند حمایت ادارات متولی هستیم.

واحدی فر در زمینه بازیگران و دیگر عوامل اجرایی این سریال اظهار کرد: محمد فیلی، بهار نوحیان، سید فرید فرساد، احمد حسینی مقدم، عباسعلی نورایی و مصطفی اسدالهی، محسن اصم، مهدی خالصی سیده سارا موسوی حمید رضا اطمینانی، حمیده‌رضایی، ساره مزروعی، سیده سارا موسوی، مصطفی اسدالهی و سودابه عیدی و ... از بازیگران این سریال هستند.

تهیه کننده سریال «تجدید نظر» با اشاره به اینکه شیرین امیر افشاری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز و محمدرضا مهربان فیلمبردار این سریال است، گفت: عوامل این سریال نیز محسن اصم، مهدی خالصی، زهرا کیانی مدیر تولید، امیر زارعی صدابردار، ثمین شهریاری زاده طراح گریم، محمد امین کلانتری طراح صحنه و لباس، حانیه غلامی منشی صحنه، گروه نون نویسنده، بازنویسی فیلمنامه سید فرید فرساد، عکاس و تصویر پشت صحنه یگانه عباسی و مدیر تدارکات سید حمزه عمیدیان هستند.

برچسب ها: خراسان جنوبی‌
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار