رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی از تحقق ۸۴ درصد مصوبات ریالی سفر ریاست جمهور به استان در دور اول خبرداد.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 04 March 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حمید جهانشاهی، صبح امروز ۱۴ اسفند آخرین جلسه ستاد درآمد‌ها و تجهیز منابع استان، گفت: اعتبارات موضوع ردیف مازاد درآمد استان انشاالله ابلاغ خواهد گردید.

وی افزود: بالغ بر ۹۰ درصد درآمد‌های استان از محل مالیات است و ایجاب می‌کند حمایت بیشتری از وصول درآمد‌های مالیاتی و رفع گلوگاه‌ها صورت پذیرد؛ بخصوص راهکار‌های مقابله با فرار مالیاتی باید مورد توجه قرار گیرد.

جهانشاهی وصول درآمد را یک موضوع مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در بودجه سال آتی سهم درآمد‌های مالیاتی را کماکان پررنگ‌تر از همیشه دانست و اظهار داشت: این موضوع نقش و جایگاه ستاد درآمد‌ها و تجهیز منابع استانی را بسیار پر اهمیت‌تر می‌کند.

این مقام مسئول افزود: دستگاه‌هایی که در جهت تحقق درآمد‌های مالیاتی تلاش و همت بیشتری داشته‌اند از اعتبارات مازاد درآمد استان بیشتر منتفع خواهند گردید.
وی متذکر شد: چهار دهه به شدت به نفت وابسته بوده‌ایم و خوشبختانه طی چند سال اخیر جایگاه درآمد‌های مالیاتی تبیین گردیده و خوشبختانه در دولت سیزدهم وابستگی به نفت به حداقل خود رسیده است و بیشترین سهم از درآمد‌های مالیاتی در این دولت محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۳ ستاد درآمد‌ها و تجهیز منابع استانی با برنامه‌ریزی مناسب، پویاتر و جدی‌تر از گذشته به فعالیت خودش ادامه خواهد داد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار