معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در استان داد و گفت: این آزمون در صبح روز جمعه 18 اسفند 1402 همزمان با سراسر کشور در7 حوزه امتحانی در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ 07 March 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، جلال عرب خردمند با اعلام این خبر افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در حوزه‌های شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، میبد، بافق، دانشگاه یزد، دانشگاه علم و هنر و حوزه آموزش و پرورش در یزد برگزار خواهد شد .
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به اینکه در این آزمون در مجموع10 هزار و 78 نفر در استان ثبت نام کرده‌اند، بیان داشت: 79 درصد ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی زن و 21 درصد آنان مرد هستند.
عرب خردمند با بیان اینکه این آزمون زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در استان‌ها نظارت بر این آزمون توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود .
گفتنی است در سالجاری در مجموع هشت آزمون استخدامی شامل آزمون‌های آموزگار ابتدایی و استثنایی و آزمون دبیری و نیز شش آزمون استخدامی بطور جداگانه برای جبران کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی در استان یزد برگزار شده است .
در هین راستا آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین ( ویژه استان یزد) و آزمون استخدام ویژه معلولان نیز اوایل سال 1403 جهت جذب نیروی انسانی جدید در استان یزد برگزار خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار