دومین روز هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی پاییزه_زمستانه گنبد کاووس عصر پنجشنبه ۱۷ اسفند در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 07 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، دومین روز هفته هجدهم این مسابقات با رقابت ۸۵ راس اسب از سه نژاد «ترکمن، تروبرد و دوخون» در هفت دور شامل چهار هزار و ۷۰۰ متری، دو دور یک‌هزار متری و یک دور یک‌هزار و ۲۰۰ متری در کلاس‌های هندیکاپ ۳،۴،۵ و ۶ در مجموعه سوارکاری گنبد برگزار شد.

دور اول ۱۷۰۰ متر «+۳ سال ترکمن، هندیکاپ کلاس۶»

در نخستین دور این مسابقات اسب «آلماز قهرمان» با چابکسواری آرمین آق آتابای مقام نخست را کسب کرد، جایگاه دوم را نیز اسب «ادرمن» با چابکسواری رضا فهیمی از آن خود کرد و در نهایت جایگاه سوم به اسب «ایلحان مهران» با چابکسواری مبین کَم رسید.

دور دوم ۱۷۰۰ متر «+۳ سال ترکمن، هندیکاپ کلاس۶»

دومین دور این مسابقات با قهرمانی اسب «مروه هلاکو» با چابکسواری اله بردی طوئی به پایان رسید، جایگاه دوم این دور نیز به اسب «کی شاد میر» با چابکسواری ماهان گری رسید و در نهایت مقام سوم نیز از آن اسب «آتا کهری» با چابکسواری آرمین آق آتابای شد.

دور سوم ۱۰۰۰ متر «+۳ سال دوخون، هندیکاپ کلاس۵»

سومین دور این مسابقات با قهرمانی اسب «مستر یونایتد» با چابکسواری رضا ایمری، نایب قهرمانی اسب «آرمسترینگ» با چابکسواری یونس اورکلی و در نهایت جایگاه سومی اسب «آث آق قلا» با چابکسواری موسوی محمدی پایان یافت.

دور چهارم ۱۰۰۰ متر «+۳ سال دوخون، هندیکاپ کلاس۴»

در چهارمین دور این مسابقات اسب «یاد بابام» با چابسکواری آرمین آق آتابای اول شد، نایب قهرمانی به اسب «سی لی لا» با چابکسواری محمد خوجملی رسید و اسب «ریو بولت» با چابکسواری مبین کم مقام سوم را کسب کرد.

دورپنجم ۱۲۰۰ متر «+۳ سال تروبرد، هندیکاپ کلاس۵»

قهرمانی دور پنجم به اسب «آلما ایلخانی زاده» با چابکسواری امین محمدی رسید، نایب قهرمان نیز اسب «دودمان» با چابکسواری رامین قهرمانی شد و جایگاه سوم نیز به اسب «میس یونیورس» با چابکسواری رضا ایمری رسید.

دور ششم ۱۷۰۰ متر «+۳سال دوخون، هندیکاپ کلاس۳»

در دور ششم قهرمانی به اسب «مون رایدر» با چابکسواری کمال دالی جه عطا رسید، نایب قهرمان این دور نیز اسب «تام بی لیدر» با چابکسواری رامین آق آتابای شد و مقام سوم نیز به اسب «دوران» با چابکسواری یاسر آموت رسید.

دور هفتم ۱۷۰۰ متر «+۳ سال تروبرد، هندیکاپ کلاس۶»

قهرمانی دور هفتم به اسب «دسیسه» با چابکسواری آرمین آق آتابای رسید، نایب قهرمانی نیز نصیب اسب «استرانگ بوی» با چابکسواری رضا فهیمی شد و اسب «سفیرا» با چابکسواری بهرام بینایی نیز بر جایگاه سوم تکیه زد.

به گزارش ایسنا، در دومین روز هفته هجدهم مسابقات کورس پاییزه_زمستانه گنبد کاووس، اسب‌های «داتیس قلیچ خانی، آی هان رمضانی، اسپارتاکوس، تاواریش، پرنس آلپ» از حضور در مانژ و شرکت در مسابقات اعلام انصراف کردند.

همچنین آرمین آق آتابای با قهرمانی در سه دور در هفته هجدهم کورس پاییزه-زمستانه، عنوان چابکسوار برتر روز دوم را از آن خود کرد. آرمین آق آتابای در دور‌های اول، چهارم و هفتم روز دوم به ترتیب با اسب‌های «آلماز قهرمان»، «دسیسه» و «یاد بابام» به قهرمانی رسید.
منبع/فارس

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار