مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت : درمانگاه شهر مهران با وجود اینکه استخدام نیرو‌های آن هنوز انجام نگرفته، اما در صدد هستیم با نیرو‌های موجود در ایلام احتمالاً در سفر ریاست جمهوری آن را افتتاح کنیم تا بعد از جذب نیرو‌های مورد نیاز، نیرو‌ها و پرسنل خودش در آنجا مشغول بکار شوند.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 08 March 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ هادی صبور بیان کرد : در مدیریت درمان تأمین اجتماعی در سه مرکز درمانی در شهر ایلام و یک درمانگاه در شهر دهلران ارائه خدمت به صورت مستقیم به بیمه شدگان تامین اجتماعی را انجام می‌شود.

وی افزود : در بخش درمان غیرمستقیم هم با ۶۸۹ مرکز طرف قرارداد هستیم که در این راستا در ۱۰ ماهه اول امسال چیزی حدود ۲۱۰ میلیارد تومان هزینه کردیم.

صبور ادامه داد : از طرح های درمانی که در دست اقدام داریم درمانگاه عمومی شهر مهران است که ساختمان آن آماده شده و تجهیزات آن نصب شده و به زودی آزمون استخدامی برای جذب نیرو به عمل می‌آید و درمانگاه افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد : ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی ۲ را در شهر ایلام و تجدید بنای ساختمان دی کلینیک را نیز دست اقدام داریم و در حال اخذ مجوز تاسیس درمانگاه در شهر‌های آبدانان، دره شهر و سرابله هستیم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار