مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر، از ارسال مواد غذایی، وسایل اسکان موقت و اقلام امدادی به مناطق تحت تاثیر سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ 08 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، دکتر احسان ایزدپناه از ارسال مواد غذایی، وسایل اسکان موقت و اقلام امدادی به مناطق تحت تاثیر سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان خبر داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به مناطق تحت تاثیر سیل اخیر در جنوب شرق کشور گفت: مجموعه جمعیت هلال احمر با توجه به ماموریت‌های خود در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی جهت یاری رساندن به هموطنان اقدام به ارسال مواد غذایی و زیستی کرده است.
ایزدپناه افزود: این دومین محموله ارسالی استان بوشهر به مناطق سیل زده سیستان بلوچستان است که طی این دو مرحله ارسال، اقلامی مانند چادر امدادی، مواد غذایی، اقلام زیستی و ... برای آسیب‌دیدگان این حادثه ارسال شده است.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر بوشهر، وی با بیان اینکه مردم نوعدوست و خیر استان بوشهر همواره پیشتاز در مسیر خدمت رسانی به هموطنان خود بوده‌اند تصریح کرد: مردم شریف استان بوشهر و خیرین محترم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲، شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ و یا با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۱۲* اقدام به واریز کنند، همچنین شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به هموطنان سیل‌زده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار