معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با قدردانی از نقش تأثیرگذاری افراد خیر و نیکوکار در خدمات دهی به نیازمندان و دستگیری از آنها، گفتو تکریم این افراد در اولویت بوده و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 10 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی در نشست شورای مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی ایلام در استانداری ایلام با اشاره به وجود افراد نیازمند در جامعه، اظهار کرد: اگرچه این افراد با مشکلات اقتصادی در مناطق مختلف وجود دارند ولی جامعه هدف بهزیستی علاوه بر مشکلات مالی،متحمل مشکلات جسمی نیز می‌شوند.

وی ادامه داد: بخشی از مددجویان بهزیستی قابلیت توانمند شدن ندارند و این افراد شاید مستحق‌ترین افراد باشند که نیازمند حمایت هستند و بدون شک ارزش کمک به این عزیزان از سایر اقشار نیازمند بیشتر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه دستگیری از نیازمندان دارای اجر دنیوی و اخروی ویژه است، بیان کرد: اگرچه دولت خدماتی به نیازمندان از جمله جامعه هدف بهزیستی می‌دهد ولی کمک‌های افراد خیر در ارایه خدمات مطلوبتر به این افراد بسیار تاثیرگذار است.

حسنی با قدردانی از همه نیکوکاران که به انجام کارهای انسان دوستانه و خداپسندانه روی می‌آورند، افزود: این افراد با حمایت از نیازمندان نقش مهمی در توسعه و احیای فرهنگ مشارکت در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه تکریم این افراد به عنوان اقدامی ارزشمند در اولویت بوده، از فعالیت‌ها و خدمات بهزیستی استان ایلام به جامعه هدف تقدیر کرد.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام هم در این نشست با اشاره به حمایت این اداره کل از ۴۹ هزار و ۵۰۰ مددجو گفت: از این شمار حدود ۱۸ هزار نفر افراد دارای معلولیت بوده که بین چهار تا پنج هزار نفر آنها با درجه شدید و خیلی شدید بوده و با هزینه‌های درمانی بالایی مواجه هستند.

"حسین نورعلیوند" به خدمات گسترده دولت به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: یکی از این خدمات حذف تمامی مددجویان از نوبت برقراری مستمری بود.

به گفته وی، بخشی زیادی از این خدمات نظیر برقراری حق پرستاری بیماران ضایعه نخاعی، معرفی ۲۹ هزار مددجو برای رایگان شدن انشعاب آب، برق و گاز، افزایش۲ برابری حق مسکن خانواده‌های دارای۲عضو معلول به بالا و غیره برای نخستین بار بوده است.

نورعلیوند ظرفیت سازی اجتماعی را به عنوان سیاست بهزیستی در کشور عنوان کرد و گفت: با تحقق این رویکرد و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات دهی گسترده تر به جامعه هدف ارایه خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار