مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از کمک 4 میلیارد ریالی فرهنگیان و دانش آموزان استان برای بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 21 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، سید علی قاسمی ظهر امروز در دیدار با مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران، با اشاره به کمک 4 میلیارد ریالی فرهنگیان و دانش اموزان مازندران پارسال در ستاد عتبات عالیات, اظهار داشت: به دنبال مشارکت در احیا و آبادانی عتبات عالیات هستیم.
قاسمی تصریح کرد: بخشنامه مشارکت داوطلبانه همکاران فرهنگی به میزان هزار تومان ابلاغ شده تا به میل خود در بازسازی عتبات عالیات مشارکت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: پاکت‌هایی ویژه دانش آموزان با مشارکت اداره قرآن و عترت به مدارس استان توزیع تا در محرم و صفر نذورات دانش آموزی برای آبادانی عتبات عالیات در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات قرار بگیرد.
قاسمی افزود: برنامه همکاری برای افزایش تعامل با ستاد عتبات عالیات طراحی شد تا با نگاه انسانی، اخلاقی و ارادت به ساحت قدسی سالار شهیدان در بازسازی عتبات عالیات همت کرده تا آسیب‌های وارد شده به این اماکن مقدس ترمیم شود.
وی با اشاره به خریداری 240 متر از صحن حرم حضرت فاطمه (س) توسط آموزش و پرورش مازندران به منظور بازسازی بیان کرد:720  میلیون تومان از نذورات دانش آموزی اهدا شد.

رتبه برتر آموزش و پرورش مازندران در بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد عتبات عالیات مازندران نیز با اشاره به تعامل مطلوب و مناسب دانش آموزان و فرهنگیان در بازسازی عتبات عالیات, گفت: تعامل برای جمع آوری هدایا و نذورات دانش آموزی و فرهنگیان یکی از فعالیت‌هایی است که در ستاد عتبات عالیات پیگیری می‌شود و آموزش و پرورش مازندران در سه سال گذشته رتبه اول مشارکت در بازسازی عتبات عالیات را در بین آموزش و پرورش سراسر کشور به خود اختصاص داده است.
محمد حسن اصغری با بیان اینکه 720 متر مربع از صحن حضرت زهرا(س) توسط آموزش و پرورش مازندران خریداری شده است, تصریح کرد: مشارکت در بازسازی حرم امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع) از اقداما ت برای بازسازی عتبات عالیات است.
رئیس ستاد عتبات عالیات مازندران با اشاره به جمع آوری یک میلیارد و 600 میلیون تومان در 6 ماهه نخست امسال در مازندران, خاطرنشان کرد: 500 قالب خشت طلا ویژه گنبد امام حسین (ع) توسط مازندران برعهده گرفته شد.
وی با تاکید بر نداشتن پروژه ای برای سامرا گفت: تامین یک درب حرم در سامرا توسط خیر مازنی نیز از دیگر اقدامات در بازسازی عتبات عالیات است.
رئیس ستاد عتبات عالیات مازندران بیان کرد: تا شش روز آینده این درب از طریق خوزستان به سامرا ارسال می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار