معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت : با توجه به شدت بارش‌ها و احتمال بارش‌های سنگین و نقطه ای در مدت کوتاه و خسارات ناشی از آن، همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان بایستی در آماده باش کامل باشند.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 18 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی بیان کرد :  شهرداری‌های استان نسبت به لایروبی مجدد مسیل‌ها اقدامات لازم را به عمل آورند و حتی در مناطق روستایی توسط دهیاری‌ها باید به این موضوع توجه لازم شود.

وی اظهار داشت :  متاسفانه همواره یکی از موضوعاتی که مورد غفلت قرار می‌گیرد و باعث خسارت می‌شود، بی‌توجهی به پاکسازی جداول و مسیل‌ها است.

حسنی افزود : مجموعه دستگاه های خدمات رسان نیز چون ادارات برق، گاز و  آبفا  آمادگی لازم برای رفع مشکلات و قطعی‌های احتمالی داشته باشند.

وی تاکید کرد : راهداری در مناطقی کوهستانی که امکان ریزش وجود دارد اکیپ‌هایی را مستقر نماید، هم‌چنین صدا و سیما نیز با پخش اطلاعیه‌های رادیویی و تلویزیونی، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای را در زمینه هشدارهای هواشناسی انجام دهد و مانع از چادرزدن هم‌استانی‌ها در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها شود.

حسنی  ضمن تاکید بر خودداری از سفرهای غیر ضرور در شرایط قرمز هواشناسی،ادمه داد : اکیپ‌های میراث فرهنگی نیز نکات لازم را در خصوص خطرات احتمالی به مسافران و گردشگرانی که در چادرهای تفریحی نوروزی مستقر هستند اطلاع‌رسانی کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار