معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت :: همه شهرداران باید بطور شبانه روزی در ایام نوروز پای کار باشند و شهرها را زیبا و پذیرای مسافرین نوروزی کرده و سیمای شهرها را متحول کنند.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 18 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری در جلسه همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان ضمن تبریک ۲۵ اسفند سالروز شهادت "مهدی باکری" و روز شهردار بیان کرد : در آستانه سفرهای نوروزی و طرح کاهش تلفات جاده‌ای، همه شهرداران بایستی به وظایف ذاتی خود عمل کرده و با همکاری دستگاه‌های ذیربط اقدامات لازم را به نحو احسن انجام دهند و انتظار می‌رود که استان ایلام بتواند رتبه اول را در این زمینه کسب کند.

وی افزود :شهرداران در راستای برگزاری انتخابات امسال تکالیف خود را به خوبی انجام دادند که در این راستا شهرداران و مجموعه همکاران آنها تقدیر و تشکر می‌شود.

هژبری ادامه داد :در ساخت و ساز شهری تأکید بر بافت فرسوده است که متاسفانه عملکرد شهرداری‌ها در این حوزه قابل قبول نیست و انتظار می‌رود که شهرداری‌ها اجازه هیچگونه ساخت و ساز غیر مجازی را ندهند.

وی تصریح کرد : یکی از مؤلفه‌های ارزشیابی شهرداران اجرای دقیق و به موقع نهضت ملی مسکن است که خوشبختانه ۹۵ درصد شهرداری‌های استان نسبت به صدور پروانه به‌روز شدند.

هژبری بر ضرورت تسریع در راه اندازی و تکمیل بازارچه‌ها، آمادگی شهرداری ها با توجه به هشدار قرمز مدیریت بحران در روز های آتی ،بروز نمودن سامانه‌های شهرداری ها و پرداخت بموقع حقوق کارکنان شهرداری‌ها تاکید کرد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار