طبق اعلام مدیران جمعیت هلال احمر استان مرکزی ۳۱ پایگاه امداد و نجات و جوانان این جمعیت در مسیرهای ارتباطی ویژه نوروز مستقر شده و عملیات‌های امداد و نجات ویژه تصادفات نیز در ایام نوروز امسال از کاهش ۱۷ درصدی برخوردار شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳ 22 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی پنجشنبه شب در جریان بازدید از نوروزگاه‌های ساوه و زرندیه اظهار کرد: مجموعه طرح نوروزی این جمعیت از ۲۴ اسفندماه شروع شده و تمام اعضا تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری در آماده باش کامل هستند.

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: در این استان ۳۱ پایگاه امداد و نجات ویژه ایام نوروز فعال است که بخش امداد و نجات شامل۱۳ پایگاه ثابت، یک پایگاه واکنش سریع (سگ های زنده یاب)، یک پایگاه کوهستان، یک پایگاه توانا و سه پایگاه سیار در مسیرهای ساوه همدان، شهراب تفرش و نراق دلیجان است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ پایگاه جوانان نیز در شهرهای استان مستقر شده است افزود: در طرح نوروزی ۶۰۰ نفر از امدادگران در پایگاه‌های جوانان و امداد نجات خدمات جمعیت هلال احمر را به مسافران نوروزی ارایه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در خصوص وضعیت تجهیزاتی و لجستیکی این جمعیت گفت: از نظر فنی، کوهستان و درمان اضطراری تجهیزات کامل و از نظر لجستیک آمبولانسی نیز در سطح خوبی داریم و به منظور تقویت آن در ۶ ماه اول سال جاری خودروهای سواری و آمبولانس‌های نجات صفر کیلومتر به مجموعه استان تزریق می‌شود.

وی همچنین گفت: مولدسازی امکانات جمعیت هلال احمر در شهرهای ساوه، اراک، دلیجان، خمین و محلات نیز به صورت ویژه در دستور کار است تا با حمایت‌های استاندار استان مرکزی و رییس جمعیت هلال احمر کشور در سال جاری به این هدف خود برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار