۱۴۵ هزار نفر از ابتدای تعطیلات تاکنون، در کمپ‌های اسکان شهرداری شیراز مستقر شده اند.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ 24 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: روح‌الله خوشبخت معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: ۵ کمپ از جمله اسکان جنت و زیباشهر و ۱۹ سالن ورزشی شهرداری شیراز برای اقامت در اختیار مسافران نوروزی قرارگرفته و از طریق تبلیغات محیطی و فضای مجازی برای آگاهی مسافران از محل‌های اسکان اطلاع رسانی شده است.
محمد حسن اسدی شهردار شیراز هم گفت: با توجه به بارش باران در این ایام با تلاش مجموعه مدیریت شهری هیچ مسافری در باران نمانده و همگی اسکان داده شده‌اند.
وی اعلام کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با تمام توان برای حفظ سلامت و ایمنی مسافران نوروزی تلاش می‌کند و تاکنون هیچ حادثه و تلفات جانی برای مسافران نوروزی نداشته‌ایم.
محمدعلی چوبینی معاون فرهنگی شهرداری شیراز هم گفت: راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری برای انتقال گردشگران به نقاط مختلف گردشگری شیراز.
راه‌اندازی ایستگاه‌های افطاری ساده در نقاط مختلف شیراز و توزیع بسته‌های افطاری به‌ویژه در ورودی مراکز درمانی و در میان همراهان بیماران از مهم‌ترین اقدامات شهرداری شیراز در ایام نوروز است.
مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز هم گفت: سامانه هوشمند ۱۳۷ برای هدایت هوشمند مسافران و ارائه خدمات متنوع برای نخستین بار در شیراز راه‌اندازی شده است .
رضا جاویدی بیان کرد: مسافران نوروزی از طریق این سامانه می‌توانند به نشانی‌های مختلف از جمله مراکز گردشگری ، خدماتی و تجاری دسترسی داشته باشند.

برچسب ها: مسافر ، مسافرنوروزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار