مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی ایلام گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ برای رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی و جاذبه‌های گردشگری در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی است.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷ 29 March 2024

به‌گزارش تابناک ایلام، فرزاد شریفی بیان کرد: این سامانه مختص وضعیت اماکنی چون نمازخانه‌ها، مراکز خدماتی- پذیرایی، سرویس‌های بهداشتی، سالن‌های غذاخوری، مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی و جاذبه‌های گردشگری است.

وی افزود:  مسافران و گرشگران نوروزی مستقر در استان هر ساعت از شبانه‌روز انتقاد، رضایتمندی، پیشنهاد، شکایت و نارضایتی خود را از این اماکن ثبت کنند.

شریفی ادامه داد : مسئولان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مناطق مختلف استان موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و نواقص گزارش شده را مرتفع می‌سازنند.

وی خاطرنشان کرد :  ۱۶۰ پوستر رسیدگی به شکایات و ۲۵ تابلو اطلاع‌رسانی مکان نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی برای آگاهی مسافران و گردشگران نصب شده است./ع

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار