شهریه مراکز غیردولتی تا پایان فروردین و شهریه مدارس غیردولتی تا پایان اردیبهشت امسال ابلاغ می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ 31 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: رعایت قانون، برنامه سال تحصیلی، وضعیت آموزشی و پر‌ورشی، فعالیت‌های فوق برنامه، تجهیزات و فضای فیزیکی، شرایط منطقه‌ای و نرخ تورم جزء گزینه‌های است که در تعیین شهریه ملاک قرار خواهند گرفت.
احمد محمودزاده افزود: در تعیین شهریه یک سقف و یک کف مشخص می‌شود و تاب‌آوری مردم برای ورود به این مدارس در نظر گرفته می‌شود. اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی در فارس
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش فارس مهر ماه پارسال اعلام کرده بود که شهریه مدارس غیر دولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۳۸ درصد افزایش یافته است.
عقیل علیشاهی گفته بود: امسال و در سال تحصیلی در دوره ابتدایی به صورت میانگین حداقل شهریه ۵۴ میلیون و۵۱۰ هزار ریال و حداکثر شهریه ۲۳۳ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال تعیین شده و میانگین شهریه در استان ۱۰۷ میلیون و ۳۱۷ هزار ریال است.
وی افزود: در دوره متوسطه اول حداقل شهریه ۶۳ میلیون ریال و حداکثر ۲۸۹ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال تعیین و میانگین شهریه در این دوره تحصیلی، ۱۳۵ میلیون و ۹۰۵ هزار ریال است.
علشاهی با اشاره به شهریه دیگر مقاطع مدارس غیردولتی هم اعلام کرده بود: حداقل شهریه دوره دوم متوسطه ۷۷ میلیون ریال و حداکثر ۳۲۸ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال تعیین شده است و میانگین شهریه در این دوره تحصیلی، ۱۷۳ میلیون و ۲۶۲ هزار ریال است.

در حال حاضر ، هزار و ۲۲۶ آموزشگاه غیر دولتی در استان فارس در زمینه تعلیم و تربیت بیش از ۱۴۶ هزار دانش آموز در سه دوره تحصیلی فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار