شهید علی آقازاده نژاد از یاران سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی و قهرمانی که چندین سال رژیم ظالم صهیونیستی به دنبال ترورش بود؛ آقازاده‌ای گمنام از شهر خون و قیام، قم است.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸ 02 April 2024

به گزارش تابناک قم، شهید راه آزادی قدس، سردار علی آقا زاده نژاد متولد سال ۱۳۵۹ در قم از خانواده‌ای انقلابی و شهید پرور است که از دوران نوجوانی و جوانی در مسجد و هیئت‌ها حضوری فعال داشت؛ او یکی از جوانانی بود که دل در گرو شهدا داشت و سال‌های سال در تفحص شهدا در تلاشی مجاهدانه بود.

شهید علی آقازاده نژاد سال ۱۳۷۹ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و در طول دوران خدمت خود در جبهه‌های مختلف دفاع از حرم مطهر حضرت زینب حضور داشت.

سردار شهید علی آقازاده‌نژاد برادر شهید عباس آقازاده نژاد از رزمندگان لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) قم بود که در فروردین ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۸ در خرمشهر به شهادت رسید و برادر دیگرش ابوالفضل متولد ۶۶ از مدافعان حرم بود که پس از چندین بار حضور در سوریه و گذراندن دوران سخت بیماری، اون نیز در سال ۹۷ به برادر شهیدش پیوست؛ و آخرین آقازاده سردار علی آقازاده‌نژاد است که روز شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ در حمله رژیم کوک کش و جنایت کار صهیونیستی به دمشق به برادران شهیدش پیوست.

شهید علی آقازاده نژاد ولایت مداری و مبارزه با رژیم صهیونیستی از خط قرمزهایش بود که در نهایت در مسیر آزادی راه قدس به آرزوی همیشگی اش رسید.

دختر چهارم شهید علی آقازاده نژاد، زینب خانم است که چهل روز پس از شهادت پدرِ قهرمانش که شهید راه آزادی قدس نام گرفته است به دنیا آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار