رئیس کل دادگستری استان کرمان جنایت تروریستی صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی در سوریه را محکوم کرد و گفت: حمله به سفارت کشورمان نقض آشکار حقوق بین‌الملل است و قطعا این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹ 03 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی امروز، ۱۵ فروردین ماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری بخش ماهان اظهار کرد: رژیم غاصب و جعلی صهیونیست تمام پروتکل‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و در چند ماه گذشته مردم بی‌گناه غزه زیر شدیدترین آماج حملات این رژیم کودک‌کش قرار گرفته‌اند و صهیونیست‌ها به هیچ مرجع بین‌المللی پاسخگو نیستند.

وی افزود: متاسفانه تاکنون مجامع بین‌المللی هیچ اقدام عملی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها انجام نداده‌اند.

رئیس شورای قضائی استان کرمان ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت حداکثری در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم در روز قدس به میدان خواهند آمد و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس اعلام خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن سپاس از زحمات سرپرست سابق دادگاه عمومی بخش ماهان بیان کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌های آقای سبحانی، امام جمعه، بخشدار و دیگر مسئولان ماهان در نهایت منجر به احداث دادسرا در بخش ماهان شد و امیدوارم مسئولان جدید دادگستری بخش ماهان در جهت خدمت گذاری به مردم عزیز این شهر موفق باشند.

حمیدی در ادامه بیان کرد: دستگاه قضائی بر برگزاری دادگاه‌ها به صورت آنلاین تاکید فراوان دارد و تاکنون در استان کرمان ۱۲ هزار و ۸۰۰ دادرسی الکترونیکی در استان برگزار شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در دادگستری استان، تلاش بر برگزاری حداکثری دادگاه‌های آنلاین است و مزایای این روش رسیدگی را کاهش هزینه مراجعان، حضور تمامی اصحاب دعوا، کاهش اطاله دادرسی و امکان حضور علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضائی است.

وی ادامه داد: تلاش دادگستری کل استان کرمان بر افزایش تعداد دادرسی‌های بر خط الکترونیک در سال ۱۴۰۳ است و با ایجاد سامانه‌های بیشتر در دادگاه‌های سراسر استان به این مهم دست یابیم.

وی گفت: هم اکنون حدود ۸۰ درصد دادرسی‌های الکترونیک در زندان‌ها به صورت الکترونیک برگزار می‌شود که این در نهایت منجر به کاهش آمار اعزام و بدرقه زندانیان خواهد شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار