رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین از اعمال محدودیت و تمهیدات ترافیکی به مناسبت عید سعید فطر در شهر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹ 09 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ سید علی آسیایی اظهار کرد: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر به‌صورت متمرکز و منسجم در مقابل استانداری واقع در ابتدای بلوار شهید سلیمانی و حضور نمازگزاران در خیابان‌های اطراف این مکان، محدودیت و تمهیدات ترافیکی از بامداد روز عید در محدوده محل مورد نظر اعمال می‌شود.

وی از اعمال محدودیت و تمهیدات ترافیکی از ساعت ۲۴ شب قبل از عید سعید فطر خبر داد و با اشاره به اینکه توقف هرگونه وسیله نقلیه در محل برگزاری نماز عید ممنوع است، بیان کرد: از ساعت ۵:۳٠ صبح عید سعید فطر از تردد هر گونه وسیله نقلیه از میدان سرداران تا چهار راه هشت بهشت، مسیر‌های منتهی به میدان سرداران و بلوار مدنی غربی منتهی به بلوار شهید سلیمانی تا پایان مراسم جلوگیری می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، آسیایی در پایان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند جهت حضور در مراسم عید فطر تا حد امکان از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند، تصریح کرد: پلیس با بهره‌گیری از تمامی امکانات، نسبت به برقراری نظم و امنیت ترافیکی و پاکسازی مسیر‌های موردنظر تا پایان مراسم نماز عید فطر اقدام می‌کند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار