کد خبر: ۱۱۶۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹ 11 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان آمل ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز مازندران و شهرستان آمل، از حماسه آفرینی ها و حضور آگاهانه مردم در روز قدس تقدیر و تشکر کرد. 

 

معاون استاندار مازندران: عملکرد مدیران به نفع مردم باشد  

 

وی افزود: با حضور مردم در انتخابات بهترین نتیجه به نفع مردم و جمهوری اسلامی رقم خورده است.

عزیززاده گرجی با اشاره به محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: تاکنون بیش از ۳۳ هزار نفر از نیروهای مقاومت فلسطین و حماس شهید شده‌اند که ۸۰ درصد آنان کودکان و زنان هستند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با بمباران کردن مدارس و مساجد به هدف خود نرسیده و فلسطین مسئله اول جهان شده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به شعار سال رهبری، بیان کرد: اگر قرار باشد فرمایش رهبر انقلاب در حد شعار بماند خوب نیست و مدیران باید نگاه خدمت رسانی به مردم و جامعه داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر عملگرایی مدیران جهت رفع موانع تولید، بیان کرد: اگر تولید رشد کند به تبع آن مسائل دیگر نیز حل می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه در جلسات شورای اداری باید مسائل شهرستانی حل و فصل شود، گفت: خروجی تمام اقدامات ما باید به نفع مردم تمام شود و اگر نشود از ماموریت و وظیفه خود بازمانده‌ایم.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه جهش نباید فقط به حوزه تولید ختم شود، تصریح کرد: هر یک از ادارات بایستی سه برنامه جهشی داشته باشند و در درجه اول با شناخت موانع و مشکلات باید با ارتقاء وزن مدیریتی و به کارگیری از نیروهای مستعد و با تکیه بر علم و مطالعه در همه زمینه‌ها تحول ایجاد نموده و به سمت پیشرفت حرکت نمایند.

وی تاکید کرد: مصوبات جلسات باید در میدان پیاده شود و مردم نتایج آن را ببینند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار