رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: تعامل مستمر جهاددانشگاهی و مدیریت شهری می‌تواند در جهت کاهش مشکلات و معضلات شهری اثربخش باشد.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹ 15 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد فرامرزیان امروز ۲۶ فروردین ماه در نشست مشترک با رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، با اشاره به آمادگی جهاد دانشگاهی لرستان در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مشترک با مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، اظهار کرد: این همکاری‌ها در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و توانمندسازی کارکنان گسترش می‌یابد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: تعامل مستمر جهاد دانشگاهی و مدیریت شهری می‌تواند در جهت کاهش مشکلات و معضلات شهری اثربخش باشد.

در ادامه این نشست رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با ابراز رضایت از عملکرد جهاد دانشگاهی لرستان، اظهار کرد: تخصص و تجارب این نهاد انقلابی می‌تواند در جهت کیفیت‌بخشی خدمات شهری به شهروندان بکار گرفته شود و ما علاقمند به همکاری هستیم.

یونس امرایی افزود: از طرح‌های جهاد دانشگاهی استفاده می‌شود چراکه این طرح‌ها می‌تواند در زمینه پژوهشی بسیار کمک کننده باشد.

‌در پایان این جلسه تفاهم‌نامه‌ای در راستای همکاری جهاد دانشگاهی لرستان و مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و تقویت فعالیت‌های پژوهشی مشترک به امضای طرفین رسید.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار