مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت : ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند و ایلام در ردیف استان های سبز کشور از نظر توسعه گازرسانی قرار دارد
کد خبر: ۱۱۶۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ 16 April 2024

 به گزارش تابناک  ایلام؛ کشاورز بیان  کرد : گازرسانی به مناطق محروم از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند اجرایی پروژه‌های گازرسانی که از مناطق کمتر توسعه‌یافته و سخت گذر است در سال گذشته بسته شد.

وی افزود : از شروع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان ایلام تاکنون ۲۱۵ هزارو ۹۹۸ مشترک جذب شده است و همچنین  تاکنون پنج هزارو ۹۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در اقصی‌نقاط استان اجرا شده است.

کشاورز تاکید کرد : تولید گاز در کشور به گونه ای بود که حتی در بالاترین پیک مصرف، گاز هیچ کدام از مشترکان قطع نشد که این مهم در راستای آمادگی و اجرای طرح های پدافندی بوده است.

وی خاطرنشان کرد : گازرسانی به ۲۴ جایگاه سی ان جی ( CNG ) در استان، احداث ۲۸۶ ایستگاه کاهش فشار و اندازه گیری، گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی استان، گازرسانی به یکهزارو ۳۸۹ واحد تولیدی و صنعتی از دیگر اقدامات این شرکت است.

کشاورز  ادامه داد :  تعداد کل روستاهای ایلام ۶۳۷ روستا است که از این تعداد ۵۸۷ روستا گازدار و ۵۰ روستا به دلیل شرایط خاص از جمله سخت گذر بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند./ع

 

بیشتر بخوانید :

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار