مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تاکید کرد: باید تسهیلاتی برای زوج‌های جوان در نظر گرفته شود تا به سمت فرزندآوری سوق پیدا کنند.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵ 16 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حمید قویدل، ۲۸ فروردین درهمایش استانی تحکیم بنیان خانواده فرزند آوری و جوانی جمعیت اظهار کرد: این همایش که به اسم فرزندآوری در حال برگزاری است، یادی کنیم از فرزندان این مرز و بوم که افتخار آفریدند و به دشمن متجاوز نشان دادند که فرزندان غیرتمند ایرانی در مقابل استکبار و ظلم می‌ایستد.

وی اضافه کرد: اگر در جامعه بتوانیم فرزندان خود را خوب تربیت کنیم از دل آن‌ها ۳۴۰۰ شهید بر می‌خیزد که نماد استان اردبیل هستند که در دفاع از خاک خود جان به جان آفرین تسلیم کردند و غرور آفریدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: جمعیت هلال احمر در کنار تمامی فعالیت‌های امداد و نجات خود در بحث‌های فرهنگی، آموزشی و ترویج فرزندآوری برنامه ریزی‌های خوبی دارد.

به گفته قویدل فرزندآوری در کنار ازدواج نیز یکی از مقوله‌های بسیار مهم است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید تسهیلاتی نیز برای زوج‌های جوان در نظر گرفته شود تا به سمت فرزندآوری سوق پیدا کنند.

فرزندآوری در جامعه اسلامی صدقه جاریه است

در ادامه اکبر قیامی سرپرست دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: در بحث تحکیم خانواده و جوانی جمعیت باید نگاه برآیندی و عمیق داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فرزندآوری در جامعه اسلامی صدقه جاریه است، افزود: توجه به جوانی جمعیت و فرزندآوری در درجه اول عمل به باور‌های دینی ما است که باید به آن به عنوان یک ارزش دینی عمل کنیم.

قیامی فرزند صالح و صالحه را از مزایای تقویت باور‌های دینی در جامعه دانست و گفت: امنیت و آرامش افراد در گرو تعادل خانواده است و فرزندان تعادل بخش آن بشمار می‌رود.

وی اذعان کرد: با وجود اینکه دولت اقدامات تشویقی خوبی در بحث فرزندآوری و جوانی جمعیت داشته است، ولی به نظر کافی نیست چرا که لازم است قوانین حمایت از فرزندآوری نیز تقویت شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار