همزمان با هفته منابع طبیعی، مراسم نمادین درختکاری با حضور فرماندار، و تنی چند از مسئولین در امامزاده عبداله روستای داودآباد شهرستان قرچک برگزار ‌شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ 08 March 2015
به گزارش مهر،  همزمان با هفته منابع طبیعی، مراسم نمادین درختکاری با حضور علی صادقی فرماندار، سید جواد رضوی معاون سیاسی – انتظامی فرمانداری، علی عبدی معاون عمرانی فرمانداری، نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و دیگر مسوولین در امامزاده عبداله روستای داودآباد شهرستان قرچک برگزار ‌شد.

فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم با تقدیر و تشکر از مجموعه بخشداری و دهیاری داودآباد در برپایی این مراسم افزود: مسئولین و مردم بدانند که همیشه به فکر احیای درختکاری و کاشتن درخت باشند.

علی صادقی به سخنان گهربار پیامبر گرامی اسلام در خصوص درختکاری اشاره کرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام توصیه می کردند به درختکاری و خودشان عامل بودن به توسعه درختکاری و سرسبزی و به خاطر همین مسائل دنیای سرسبزی داشته ایم و داریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه بشر نیاز حیاتی به سرسبزی دارد، افزود: امروز فرهنگ درختکاری که فرهنگ بزرگان دین و اجداد ماست به فراموشی سپرده می شود.

وی گفت: پدران ما همیشه تلاش می کردند به درختکاری و سرسبز کردن زمین و ما باید این راه را ادامه دهیم و فرهنگ درخت و درختکاری را بایستی در جامعه نهادینه کنیم.

صادقی با بیان اینکه همه باید به فکر حفاظت از محیط زیست باشیم، افزود: با توجه به گرم شدن زمین و افزایش آلاینده ها موجب شده است، تنفس برای انسانها مشکل شود و باید با کاشت درخت و درختکاری این مهم را کاهش دهیم و به صورت ویژه از داشته ها پاسداری کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: امروزهمه اقشار جامعه پیر و جوان به امر درختکاری اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار