کد خبر: ۱۱۶۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹ 21 April 2024
به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست شورای راهبری تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی با تاکید بر اینکه:
در تدوین این سند فرهنگی بطور قطع بهره گیری از جریان نخبگانی استان نقش موثری خواهد داشت، افزود: اولویت‌مان در ابتدا احصای نظام مسائل استان بوده و پس از آن شناسایی ظرفیت‌های حاکمیتی و مردمی خواهد بود.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، روز شنبه (اول اردیبهشت) احسان آهنگر در نشست شورای راهبری تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پس از حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در استان، کمیته‌های تخصصی ذیل شورای فرهنگ عمومی فعال گردید، اظهار کرد: در حال حاضر تدوین برش استانی این سند بالادستی با نگاه بومی محلی در دست اقدام است.
وی خاطرنشان کرد: قطعا بهره‌گیری از جریان نخبگانی استان در بحث تدوین سند فرهنگی مازندران موثر خواهد بود، احصای نظام مسائل استان در بخش اول برایمان اولویت داشته و پس از آن شناسایی ظرفیت‌های حاکمیتی و مردمی انجام خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری ۲۲جلسه تخصصی باهدف شناسایی و بررسی نظام مسائل استان برای تدوین این سند اشاره و بیان کرد: تلاش شده از ظرفیت اجرایی دستگاه‌ها، جامعه نخبگانی و تشکل‌های مردمی بهره گرفته شود.
وی با بیان اینکه در گام اول تلاش شده ۵ مسأله اصلی استان برای تدوین این سند جمع آوری شود، افزود: این مسأله‌ها باید در صحن شورای فرهنگ عمومی مطرح و تبدیل به مصوبه شود.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با بیان اینکه شناسایی مسائل که از نظر تمامی فعالان حوزه فرهنگ و هنر اولویت دار باشد مورد توجه بوده است 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار