استاندار کرمانشاه تاکید کرد؛
استاندار کرمانشاه بر لزوم اثرگذاری جامعه آموزشی و مهارتی در تحولات جامعه کنونی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹ 22 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، دیدار استاندار کرمانشاه با جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه ظهر امروز دوشنبه (سوم اردیبهشت ماه) در آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه برگزار شد.

در این دیدار تعدادی از اساتید و نمایندگان تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد کرمانشاه، خانم‌ها و آقایان امیر حسین اکبری، یزدان لعلی، سنا کهریزی، محمد امین سلطانی، سید محمد مهدی حسینی، محمدعلی بصام تبار و مسعود قاسمی به بیان انتقادات خود در خصوص موضوعاتی مانند اشتغال زایی تبیین مسائل برای دانشجویان و موارد این چنینی پرداختند.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این جلسه، اظهار کرد: آنچه که اهمیت دارد این است که دانشگاه، حوزه و مجموعه‌های مهارتی استان سهم واقعی و اثرگذاری در اداره استان داشته باشند.

وی افزود: هر قدر که ما این ورود را جدی بگیریم آثار بهتری در زندگی مردم کرمانشاه خواهد داشت، هر روز در انقلاب اسلامی به برکت نفس پاک امام (ره) و خون شهدا ایران ما در جهان سرافرازتر می‌شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی کشور را از رژیم پهلوی بازپس گرفت که ۴۰ هزار مستشار ایرانی در ایران زندگی می‌کردند و از مردم این سرزمین باج می‌گرفتند.

وی ادامه داد: ۲ کفه ترازوی تمدنی در حال تغییر است و در تغییرات این چنینی زنجیره‌ای از تحولات رخ می‌دهد، بنابراین دانشگاه باید به تاریخ خود آگاه باشد و مرزهای وطن خود را بشناسد.

صحرایی تشریح کرد: امام خمینی (ره) طبق تاریخ و گواه آن از سال ۱۳۲۳ برای انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده بود که این امر نشان دهنده بصیرت والای ایشان بوده است.

وی اذعان کرد: ملی‌گرایی و اسلام‌گرایی از یکدیگر جدا نبوده و نیست و ادعای جدایی آن در هر زمان و مکانی کذب است، باید مشکلات و مسائل موجود در جامعه را به صورت فرایندی بررسی کرده و مسیر حرکت و پیشرفت را در آن مشاهده کنیم.

استاندار کرمانشاه در خصوص مشکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه عنوان کرد: به دلیل عدم امکان بهسازی فرودگاه تصمیم بر نوسازی آن شد که امید است تا تابستان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی ابراز کرد: بهسازی ۲۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی استان در اربعین سال گذشته و رفع حادثه خیزی ۱۰ جاده از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته است که باید به سمع و نظر مردم برسد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: تبلیغ و تبیین اقدامات انجام شده گام مهمی در اطلاع رسانی به مردم است و قسمتی از مشارکت مردم در جهش تولید می‌تواند شامل بازتاب اقدامات انجام شده توسط رسانه‌ها باشد.

وی در پایان بیان کرد: دانشگاه به عنوان یک نهاد علمی باید محیطی سالم و شعاعی محترم داشته باشد و موضوع تخلف کافه‌های اطراف دانشگاه آزاد پیگیری خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار