به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم ، جشن تکریم از بازنشستگان و معلمان نمونه با حضور دکتر محمدرضا جلالی فرماندار امام جمعه وفرماندهی سپاه لنگرود در کانون فرهنگی تربیتی زینبیه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ 06 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان از لنگرود به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لنگرود جشن تجلیل از ۳۴ معلم نمونه و ۷۷ نفر بازنشسته سال تحصیلی ۱۴۰۲ با دعوت از مدیران ، معلمان و مسئولین شهرستانی برگزار گردید.نیک خواه مدیر آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم و تبریک هفته معلم ، از تلاش های دلسوزانه جامعه فرهنگیان برای تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی تقدیر نمود و معلم را الگوی مهمی برای دانش آموزان دانست.
دکتر علیپور سخنران دیگر جلسه نیز آموزش را از ارکان مهم نظام تعلیم و تربیت کشور دانست و اشاره داشت که استفاده از تجربه معلمان و هم افزایی با نسل جدید معلمان بسیار مهم خواهد بود.دو نکته ی بسیار مهم «خود باوری و نو آوری» از ارکان مهم برای رشد فکری و روحی دانش آموزان می باشد که هنوز آنقدر که باید در کشور ما قوت نگرفته است و این در مقایسه با کشورهای پیشرفته از لحاظ آموزشی مثل فنلاند را بسیار پایین است.
اجرای سرود گیلکی دانش آموزی دبستان شهید محمدی پور، اجرای جنگ شادی محلی توسط گروه هنری تیتال با مدیریت آقای صارمی و پخش کلیپ معلمان نمونه و بازنشسته و اهدای لوح تقدیر از برنامه های حاشیه این مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار