فرمانده انتظامي شهرستان تفرش گفت: واژگوني خودرو پرايد منجر به فوت، قتل خانوادگي بوده و عاملان آن توسط ماموران انتظامي دستگير شدند.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹ 15 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،به نقل ازخبرگزاری پلیس استان مرکزی،سرهنگ " سعيد فراهاني" در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي واژگوني يک دستگاه خودروي سواري پرايد در بيستم ارديبهشت ماه سال جاري در يکي از محورهاي مواصلاتي شهرستان تفرش و به دنبال آن كشف جسدي در خودروي واژگون شده، بررسي موضوع با فرضيه قتل در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: بلافاصله تيمي از کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان تفرش براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسي هاي اوليه ساختگي بودن تصادف محرز و مشخص شد فردي که در خودرو دچار سانحه شده است قبل از واژگوني ماشين بيهوش شده است.
فرمانده انتظامي تفرش ادامه داد: با توجه به سرنخ هاي موجود کارآگاهان پليس به سه نفر از اعضاء خانواده مقتول مظنون و هر سه نفر را در يکي از استان هاي همجوار شناسايي و دستگير کردند.
سرهنگ فراهاني ادامه داد: در تحقيقات تکميلي پليس، متهمان که اعضاء خانواده مقتول بودند، با توجه به دلايل و مستندات موجود چاره اي جز بيان حقيقت نداشته و به قتل با انگيزه اختلاف خانوادگي با همدستي همديگر و سپس صحنه سازي و واژگوني و سقوط خودرو به دره اعتراف کردند.
وي در پايان بيان داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و با صدور قرار روانه زندان شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار