معاون عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت : گرچه با نقطه مطلوب و آرمانی فاصله داریم اما شوراهای استان ایلام عملکرد خوبی در برنامه‌های توسعه شهری و روستایی داشتند و در سال جدید برای عمران حوزه شهری و روستایی برنامه‌های خوبی پیش بینی شده که مشارکت بیشتر شورائیان را می‌طلبد.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 17 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ هژبری در همایش گرامیداشت روز شوراها و نقش شوراها در تحقق شعار سال بیان داشت : در استان ایلام ۱۰۲۴ نفر عضو شوراهای شهر و روستا هستند که این افراد در اداره امور استان مشارکت کرده و این از مصادیق بارز مترقی بودن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و یک سرمایه عظیم اجتماعی است.

وی افزود: تعهدات برای حمل و نقل شهری و دانش آموزان کم توان ذهنی، تکالیف جوانی جمعیت، نهضت ملی مسکن، پسماند و بازیافت زباله، پایش تصویری، تخلفات ساخت و ساز و زمین‌خواری نمونه‌ای از تکالیف شهرداری‌هاست که شوراها باید بسترهای انجام آنها را فراهم کنند.

هژبری  ضمن اشاره به شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب مطرح  کرد: شوراها که مظهر مشارکت و حاکمیت مردمی هستند در این سال باید بیش از سایر ادوار بر توسعه شهری و روستایی تمرکز کنند تا جهشی در این زمینه ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد : شوراهای اسلامی از مظاهر مشارکت مردمی و مصداق حاکمیت مردمی و مردم‌سالاری دینی هستند که در ۹ اصل قانون اساسی بر آن تأکید شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار