«حسن یزدانی» مدعی شماره یک وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در المپیک امروز بعد از ماه‌ها دوری از اردوی تیم ملی، در خانه کشتی شهرستان نور حاضر شده و اولین تمرینش را زیر نظر محسن کاوه انجام داد.او امروز با «مهدی یگانه جعفری» مرور فن کرد و احتمالا طی روزهای آینده نیز در تمرینات تیم ملی حاضر خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱ 18 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

 

آبادسازی سواحل به شهرداری‌ها ابلاغ شد

وزیر کشور در مازندران گفت که پس از اجرای طرح آزادسازی سواحل، زیباسازی و آبادی محدوده‌های آزاد شده به شهرداری‌های منطقه ابلاغ شد؛ نمونه آن اجرای طرح پیاده‌راه ساحلی است.آبادسازی و زیباسازی سواحل در محدوده خارج از شهرها نیز به بخشداری‌ها ابلاغ شده است.

 

 

رئیس جمهور در جلسه پیگیری موضوعات ویژه مازندران برای رفع موانع اجرای طرح جامع خودکفایی تولید برنج، مولدسازی و توسعه زیرساخت‌های بندری استان دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس جمهور در جمع مردم نوشهر گفت: در این شهرستان با توجه به دارا بودن فرودگاه و بندر، دولت برای توسعه بندر و افزایش صادرات و واردات برنامه دارد.

 

امام جمعه ساری با اشاره به سفر ریاست جمهوری به مازندران گفت: پیشنهادات خوبی برای رفع موانع تولید در استان گرفته شده است.

 

هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی و زرد از طغیان رودخانه‌ها، سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی معابر و ممنوعیت فعالیت دریایی خبر داد.

 

وزیر کشور گفت: مناسب سازی سواحل آزاد شده در دستور کار وزارت کشور و دولت است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طبق ارزیابی‌ها پیش از سفر استانی به مازندران برکناری ۱۰ مدیر ناکارآمد این استان پیشنهاد داده شده است.

 

وزیر اقتصاد در بهشهر گفت: شناورهای کشورهای حاشیه خزر در نوبت تعمیر به دست مهندسان ایرانی شرکت صدرا هستند.

 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور از افزایش بی‌سابقه صادرات فرآورده خام دامی مانند گوشت مرغ، فرآورده‌های لبنی تخم مرغ و فرآورده آبزیان در دولت سیزدهم خبر داد.

 

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت : اجازه زمین خواری را به خوش‌نشینان نمی‌دهیم.

 

در پایان بیست و یکمین دوره دوچرخه سواری تور بین المللی خزر تیم مازندران به مقام نخست رسید و تیم‌های عراق و فولاد مبارکه سپاهان دوم و سوم شدند. 

 

رییس سازمان شیلات ایران مازندران را قطب پرورش ماهاین خاویاری کشور دانست و گفت: سال گذشته یکهزارو ۳۵۰ کیلو گرم خاویار پرورشی و ۱۱۰ تن گوشت ماهیان خاویاری از این استان به خارج صادر شد که ارزآوری خوبی داشته است.

 

دکتر باقرزاده نماینده مردم شریف بابلسر و فریدونکنار و نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان ، به همراه نماینده هیأت دولت در دور دوم سفر استانی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پروژه های شهرستان بابلسر بازدید کردند.

 

علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به استان مازندران به عنوان نماینده دولت در شهر کلاردشت حاضر و پیگیر مشکلات و درخواست‌های مردم این شهرستان شد.

 

رئیس‌جمهور در جمع اقشار مختلف مردم مازندران: امروز در بین زنان و دختران ما نیروهای با استعدادی حضور دارند.
بانوان ما در عرصه‌های علمی،‌ ورزشی و مسائل اجتماعی می‌درخشند و نقش دارند؛ امروز باید زمینه برای فعالیت‌های آن‌ها برای رشد اقتصاد کشور مورد توجه قرار بگیرد.

 

معاون وزیر میراث: روستای کندلوس نوشهر ثبت جهانی می‌شود
معاون پارلمانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: روستای کندلوس از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر به زودی در فهرست آثار جهانی ثبت خواهد شد

 

ممنوعیت رانندگی با خودرو‌هایی که برگ معاینه فنی معتبر ندارد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ف.ا.استان مازندران:
رانندگی با خودرو‌هایی که برگ معاینه فنی معتبر ندارند ممنوع بوده و رانندگان بایستی وسیله نقلیه خود را برای انجام معاینه فنی به مراکز فنی مجاز تعیین شده حاضر و پس از احراز شرایط لازم، برگ یا برچسب معاینه دریافت نمایند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار