رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مهران:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مهران گفت: در سال جاری ۱۳ پرونده مربوط به قصابی‌های غیرمجاز در مهران به دادگستری ارجاع داده شده است.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 21 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ عمار رستمی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مهران، در حاشیه بازدید از قصابی‌های شهرستان مهران بیان داشت: در راستای جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام در شهرستان مهران ضمن بازدیدهای مکرر و برنامه‌ریزی شده از واحد‌های قصابی شهرستان مهران، تعدادی از این واحد‌های متخلف که خارج از چرخه بهداشتی اقدام به کشتار دام خارج از کشتارگاه، عرضه گوشت بدون مهر و لیبل دامپزشکی و گاهاً آویزان کردن لاشه در معابر می‌کردند، به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: ضمن پیگیری‌های نماینده  حقوقی دامپزشکی استان ایلام با دستور مقام قضائی شهرستان مهران و حضور کارشناسان دامپزشکی به همراه نماینده نیروی انتظامی از مرکز فوق‌الذکر تحقیق و بازدید مجدد انجام شد.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مهران، ادامه داد: تذکرات لازم توسط کارشناسان دامپزشکی به واحد‌های قصابی ارائه و صورتجلسه تخلفات جهت سیر مراحل قانونی تنظیم شد.

رستمی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۳ پرونده به مراجع قضائی ارجاع شده است.

وی عنوان کرد: بازرسان اداره نظارت بر بهداشت فرآورده‌های خام دامی شهرستان مهران به صورت مستمر و روزانه از مراکز عرضه فرآورده‌های پروتئینی بازرسی می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار