امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شهادت شهدای خدمت موتور محرکی برای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷ 21 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری پیش از ظهر امروز سه‌شنبه (یکم خرداد ماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ما مدت‌ها است که تمام عیار با نظام استکبار درگیر هستیم در این مدت در سابقه دشمن تنها شکست و در سابقه نظام اسلامی تنها پیروزی ثبت شده است.

وی افزود: خداوند می‌گوید ما شما را می‌سنجیم تا آنها که برجسته هستند را بشناسیم، خداوند در این میان شهدایی را برمی‌گزیند که شهید زندگی کردند و در این دنیا ایفای نقش کردند و این گونه نیست که از این دنیا رفته باشند بلکه حقیقتاً زنده هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: حاج قاسم شهید برای دشمن از حاج قاسم زنده خطرناک‌تر است، همانگونه که شاهد هستیم عملیات‌هایی که رخ داد و اسرائیل را به گل نشاند پس از شهادت حاج قاسم رخ داده است؛ دشمن روز به روز در حال سقوط و در سراشیبی قرار دارد.

وی اضافه کرد: حتی دانشمندان غربی نیز سقوط استکبار را پیش بینی می‌کنند؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمود نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و رخدادهای این چند ماه اخیر نیز گواه آن است.

غفوری تشریح کرد: قدرت از غرب به آسیا منتقل می‌شود، محور مقاومت در دنیا قوت می‌گیرد و اگر تا چند سال گذشته به ما می‌گفتند که دانشجویان آمریکایی چفیه سر می‌کنند و پرچم فلسطین را به دست می‌گیرند کسی باور نمی‌کرد.

وی ابراز کرد: حرکت تمدنی انقلاب زمینه ساز ظهور است و در حال پیشرفت در تمامی زمینه‌ها هستیم، شهید رئیسی و شهید امیر عبداللهیان یک پایه گذاری نوین برای مدیریت کشور به صورت مخلصانه، فعال، موثر و امروزی ارائه کردند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: قطع به یقین پس از شهادت این شهدا شاهد یک تحول بسیار مثبت و اثرگذار در کشور خواهیم بود، در اینجا ۲ وظیفه مهم داریم که یکی از آنها تبیین است و در این زمینه باید ابعاد رخداد و تاثیرگذاری فعالیت‌های شهدا را بیان کنیم.

غفوری در ادامه گفت: در وهله دوم باید بدانیم که این انقلاب مسیر خود را با قدرت ادامه خواهد داد و آنچه خداوند نظیر این واقعه برای ما پیش می‌آورد حکمتی است که موتور محرک برای نظام اسلامی خواهد بود و در ادامه همه ما را مصمم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس ما مبتنی بر ولایت فقیه است، هزاران مقاله راجع به ولایت فقیه نوشته شده که مهمترین نکته آن این است که هر اتفاقی در جمهوری اسلامی ایران رخ می‌دهد باعث ایجاد هیچ گونه آسیبی به حاکمیت و نظام نمی‌شود.

وی عنوان کرد: آنچه در دست داریم گوهر نظام جمهوری اسلامی است که در دنیا در حال پیشرفت است؛ سایر کشورها در خصوص واقعه اخیر اعضای عمومی اعلام کردند که این امر نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و شهید رئیسی در رسیدن به این نقطه نقش مهمی داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار