کد خبر: ۱۱۶۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ 21 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، دیدار مردمی امروز یوسف نوری، استاندار جدید مازندران اندکی متفاوت نسبت به روال قبل بود؛ افرادی امروز در این ملاقات حضور داشتند که در دور دوم سفر شهید آیت الله رئیسی به مازندران در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه درخواست دیدار با ایشان را داشتند.

اما زمان اندک و برنامه های متعدد مانع از دیدار چهره به چهره آنان شد و با برنامه ریزی صورت گرفته دیدار مردمی امروز استاندار مازندران تنها به آنان اختصاص یافت تا خدمت خالصانه شهید آیت الله رئیسی حتی بعد از شهادتش متوقف نماند و این چرخه خدمت رسانی به مردم تداوم یابد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران روز سه شنبه در حاشیه برگزاری ملاقات مردمی سه شنبه های استاندار مازندران، گفت: ملاقات مردمی امروز استاندار مازندران با اندکی تفاوت نسبت به جلسات قبل برگزار شد.

اسماعیل مهرافزا، افزود: در ملاقات مردمی امروز سه شنبه اول خرداد ماه استاندار مازندران با مردم دیدار کرد و آنها مطالبات و درخواست های خود را عنوان کردند.

وی ادامه داد:‌ هر یک از این افراد نماینده بخشی از آحاد جامعه بودند که در دور دوم سفر شهید آیت الله رئیسی به مازندران درخواست دیدار و ملاقات حضوری با ایشان را داشتند که به دلیل حجم بالای برنامه ها این امر امکان پذیر نبود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران اضافه کرد: به منظور پیگیری مطالبات و درخواست ها آنان ملاقات مردمی امروز استاندار مازندران به عنوان نماینده عالی دولت در استان به این افراد اختصاص یافت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار