امام جمعه شهرستان گفت: شهید آیت الله رئیسی با مجاهدت، مقاومت و تلاش در بستر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی رشد کرد و رئیس جمهور شد و برای خدمت سر از پا نمی شناخت و خستگی ناپذیر بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ 21 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام رستمی، امروز سه شنبه(اول خردادماه) در مراسم تجمع مردم شهرستان قروه در پی شهادت رئیس جمهور، از آیت الله دکتر رئیسی به عنوان یکی از رویش های انقلاب اسلامی نام برد و اظهار کرد: دکتر رئیسی یکی از رویش های انقلاب اسلامی است که منشأ تحولات شد.

وی، شهید رئیسی را رئیس جمهور تراز در انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: وی مردی با اخلاص و قدم هایش فقط و فقط برای خدا بود، وی شاگرد بهشتی مظلوم بود و اخلاص را از او یاد گرفته بود.

حجت الاسلام رستمی، رئیس جمهور شهید را مردمی خطاب کرده و با اشاره به اینکه وی آقازاده نبود، او را کسی خواند که درد فقر و نداری و یتیمی را تحمل کرده است.

امام جمعه شهرستان قروه بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی با مجاهدت، مقاومت و تلاش در بستر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی رشد کرد و رئیس جمهور شد و برای خدمت سر از پا نمی شناخت و خستگی ناپذیر بود.

وی همچنین، شهید رئیسی را اینگونه توصیف کرد که، او کسی بود که به مردم پاسخگو بود و بر سر منافع مردم و انقلاب هیچ موقع معامله نکرد و صادق و مسئولیت پذیر بود، او پیرو ولایت بود و خدا ترس، او منتظر شهادت بود.

حجت الاسلام رستمی در پایان سخنان خود و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مردم را به انتخابی چون ایشان فراخواندند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار