استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که آیین‌های عزاداری امام حسین(ع) یکی از مانورهای امنیتی در برابر تهدیدات دشمنان است، افزود: برگزاری این آیین‌ها بدون کوچک‌ترین مشکل امنیتی نشانه عزت، عظمت و امنیت جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 27 October 2015
به گزارش تابناک تبریز ، دکتر اسماعیل جبارزاده ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم استان در آیین‌های عزاداری و سوگواری شهدای کربلا در دهه اول محرم، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تهدید گروه‌های تکفیری و ضدانقلاب این مراسم بدون هیچ گونه مشکلی در سطح استان برگزار شد.

وی از تلاش، صمیمیت و همدلی همه نیروهای مسلح و تلاشگران عرصه امنیت استان در تامین امنیت مراسم‌های عزاداری قدردانی کرد و گفت: این مراسم‌ها یکی از مانورهای امنیتی استان در برابر تهدیدات دشمنان بود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تاسوعای حسینی در استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: حضور هزاران نفر از مردم بدون حفاظ امنیتی در مرکز حکومت استان نشانه‌ای از وجود امنیت و حاکی از عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امیدواریم عزاداری مردم ولایتمدار استان مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد، افزود: انقلاب اسلامی ما برخاسته از پیام خونین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و مردم ما خط مشی آن بزرگوار مبنی بر عدم قبول هرگونه ظلم و ستم را ادامه خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
حزب الله بیدار است. تکفیری گری در شهر غیرت و حماسه معنایی ندارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :