سرپرست استانداری مرکزی گفت: مشکلات بنیاد ایران شناسی استان مرکزی باید با یک مدیریت جهادی و همت مضاعف پیگیری شده تا برطرف شوند.
کد خبر: ۱۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ 09 March 2015

شکرالله حسن بیگی در نخستین جلسه هئیت امنای بنیاد ایران شناسی استان مرکزی با اشاره به مشکلات طرح شده در بنیاد ایران شناسی استان اظهار داشت: از جمله مشکلات طرح شده بحث اعتبارات در حوزه پژوهش است که باید پیگیری و مرتفع شود.

وی افزود: با مشخص شدن عناوین پژوهشی بنیاد ایران شناسی استان سعی می‎شود تا از بودجه‎های تحقیقاتی و عناوین پژوهشی استان اعتبار عناوین پژوهشی بنیاد ایران شناسی نیز تامین شود تا در این رابطه مشکلات برطرف شود.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: مشکلات بنیاد ایران شناسی با توجه به تعطیل بودن این مرکز در استان و باتوجه به مشکلاتی که در دوره مدیریت سابق این مرکز وجود داشته قابل حل و فصل شدن را دارند و برخی از آنها باید از طریق بنیاد ایران شناسی کشور رفع و پیگیری شوند.

حسن‎بیگی با اشاره به کمبود نیرو در این مرکز گفت: بنیاد ایران شناسی یک نهاد عمومی و غیر دولتی است که نیروی دولتی نمی‎تواند در این مرکز فعالیت داشته و تنها به صورت ماموریتی می‎تواند 6 ماه اعزام شود.

وی افزود: کمبود نیرو در این مرکز باید از طریق تهران دنبال شود و دیگر مشکلات مانند عدم پرداخت بهای آب و برق نهادهای مستقر در این مرکز نیز با تعامل حل شوند.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: مشکل نیروی خدماتی نیز با اعزام یکی از نیروهای خدماتی استانداری به صورت دوره‎ای برطرف می‎شود، اما هیئت امنا بنیادایران شناسی استان کارهای مقدماتی را انجام داده و در جلسه بعدی کلیات مسائل طرح تا نظرات داده شود.

حسن‎بیگی با اشاره به ارتباط بنیاد با دانشگاه‎ها گفت: بنیاد باید ارتباط خود با دانشگاه‌ها را افزایش دهد و از افراد منتخب و صاحب ایده در قالب کمیته استفاده‎کند، برای حل مشکلات و پویایی این نهاد مدیریت آن اقدامات لازم را انجام دادم و در این مسیر مانعی وجود ندارد.

وی افزود: جلسات بنیاد بایستی هر 4 ماه یکبار تشکیل شده اما در صورت صلاحدید می‎توان جلسات را 2 ماه و حتی ماهی یکبار برگزار تا مشکلات هرچه سریعتر حل و فصل شوند، گروه‏های پژوهشی سه‎گانه در بنیاد هرچه سریع‎تر تشکیل تا تحقیقات روند قانونی داشته باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار