استاندار تهران از آغاز فعالیت ستادهای ساماندهی و توسعه خدمات ویژه نوروز 94 از 25 اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ 09 March 2015

به گزارش فارس، سید حسین هاشمی در حاشیه جلسه طرح ساماندهی و توسعه خدمات سفر ویژه نوروز سال 94 اظهار داشت: برای سفرهای نوروزی سال 94 که ستاد آن از 25 اسفند کار خود را شروع می‌کند تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اقدامات نوروز سال 93 مورد استقبال افرادی که به استان تهران سفر کرده بودند واقع شده بود و امسال نیز باید موجب رضایت مسافرین را فراهم کنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه تهران به عنوان یک چهارراه به تمامی مسافرین خدمات می‌دهد، گفت: کار ما بسیار سخت است ولی با تجربیاتی که از سالیان گذشته کسب کردیم می‌توانیم نوروز خوبی را برای هموطنان خود رقم بزنیم.

وی درباره مساجد استان تهران گفت: متأسفانه مساجد بعد از نماز بسته می‌شوند در صورتی که در تمامی دنیا مساجد باز هستند.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: در صورتی که مساجد در ایام نوروز باز باشند مسافرین می‌توانند به واجبات خود برسند.

استاندار تهران گفت: مهمترین عاملی که در همه ستادهای استانی شاهد بودیم تعامل و همکاری بین بخشی بود که نهایتا رضایتمندی مردم را به وجود آورد.

هاشمی در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: با ارائه تهران کارت‌هایی که در ایام نوروز به مسافرین اهدا می‌شود می‌توانند از هتل‌ها، مهمانسراها، سفره‌خانه‌ها با تخفیف ویژه استفاده کنند و استفاده از اتوبوس و مترو نیز رایگان است.

هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر کمبود آب در استان تهران اظهار داشت: امسال با خشکسالی مواجه هسیتم و کاهش نزولات آسمانی و بارش‌ها را نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

وی افزود: سال گذشته را توانستیم با کمبود آبی که وجود داشت سپری کنیم و تنها راهکار آن نیز صرفه‌جویی است تا بتوانیم سال آینده را نیز بدون دغدغه‌ پشت سر بگذاریم.

وی تأکید کرد: هفته آینده نیز با معاون اول رئیس‌جمهور جلسه‌ای در خصوص مصرف آب و صرفه‌جویی در آن خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار