حاج آقا حیدری گفت : با توجه به تصمیمات اتخاذه شده قضات محترم در دادسرا و دادگستری برخورد قاطع و جدی با متخلفین و متجاوزین منابع طبیعی بايد داشته باشند و دستگاه قضاء آماده برخورد قانونی با متجاوزین به عرصه ها میباشند.
کد خبر: ۱۱۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 28 October 2015

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی با دادستان و رئیس دادگستری مهاباد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار تابناک آذربایجان غربی :سرهنگ یوسفعلی ابراهیم پور فرمانده یگان حفاظت ، درنشست با رئیس دادگستری مهاباد گفت : توجه به حفاظت از منابع طبیعی و عرصه های ملی ، یک وظیفه دینی و همگانی است و باید تمامی دستگاهها در حفاظت از آنها بسیج شده و یگان حفاظت را در اجرای این ماموریتها یاری نمایند.

حجت الاسلام نظامیان رئیس دادگستری مهاباد نیز در این دیدار گفت : برابر فرمان مقام معظم رهبری در جهت حمایت و حفاظت از عرصه های ملی برای همگان یک وظیفه بوده و باید در هر شرايطي از منابع طبیعی به خاطر مسائل زيست محيطي حفاظت نمود.

همچنین سرهنگ ابراهیم پور با حاج آقا حیدری دادستان اين شهرستان نیز دیدار و گفتگو كرد.

در این دیدار دادستان مهاباد گفت : تمامی قضات باتوجه به وظیفه ذاتی که در حمایت ازحقوق مردم و بیت المال دارند بایستی با برخورد قاطع با متخلفین، اقدام قانونی معمول داشته و حفاظت از منابع طبیعی برای حفظ حیات و جامعه بشری باید از اولويتها بوده و همه ما بایستی تمام تلاش مان را در حراست از عرصه های ملی بکار ببندیم و تمامی ضابطین قضایی موظف به همکاری با یگان حفاظت منابع طبیعی میباشند.

حاج آقا حیدری در ادامه افزود : با توجه به تصمیمات اتخاذه شده قضات محترم در دادسرا و دادگستری برخورد قاطع و جدی با متخلفین و متجاوزین منابع طبیعی بايد داشته باشند و دستگاه قضاء آماده برخورد قانونی با متجاوزین به عرصه ها میباشند.

سرهنگ ابراهیم پور در این دیدار گفت : بر اساس شرح وظایف ابلاغی سازمان ، وظیفه اصلی این یگان ، حفاظت و صیانت از عرصه های ملی میباشد و باید با تمام توان از این عرصه ها حفاظت نمود و بر تک تک مردم وظیفه میباشد که در حفاظت از عرصه ها با یگان حفاظت همکاری نموده و در صیانت از آن که برای نسلهای بعدی بشری میباشد تلاش نمایند .

همچنین وی اضافه کرد یگان حفاظت به تنهایی با توجه به امکانات موجود قادر به کنترل تمامی عرصه ها بدون کمک مردم و دوست داران منابع طبیعی نمیباشد.

سرهنگ ابراهیم پور در پایان گفت : تمامی مردم عزیز استان میتوانند اخبار و گزارشات خود را بصورت شبانه روزی به شماره تلفن 1504 و یا به سامانه پیام کوتاه 100000001504 گزارش نمایند .
در شش ماهه اول سال جاری در شهرستان مهاباد تعداد39 پرونده تخلف برای تخریب کنندگان منابع طبیعی و 63 پرونده چرای غیر مجاز و 28 پرونده اجرای احکام قضایی صادره اقدام و به میزان بیش از 35 هکتار از اراضی از دست متصرفان خلع ید و به منابع ملی الحاق گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار