معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد در صورت تزریق اعتبارات مورد نیاز هفته دولت سال آینده قابلیت افتتاح دارد.
کد خبر: ۱۱۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 28 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی به عنوان مصوبه سفر رئیس جمهور در اردبیل اظهار کرد: برای تکمیل این بیمارستان 13 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار نیاز است که با تخصیص 4 میلیارد و 200 میلیون تومانی امسال به راحتی می‌توانیم در سال آینده نیز با تامین بخش دیگری از اعتبارات این پروژه را در اولین فرصت تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی پیشرفت 86 درصدی این پروژه را بیان کرد و گفت: بعید به نظر می‌رسد تا پایان امسال با توجه به شرایط نامساعد جوی بتوان این پروژه را سرموقع تکمیل کرده و به بهره‌برداری رساند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل دیگر پروژه مصوب در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل را بیمارستان کوثر اعلام کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است که اگر تخصیص 100 درصد باشد ما تا دهه فجر می‌توانیم این پروژه را برای تجهیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم.

حیدری در مورد پروژه‌های حوزه راه‌سازی نیز بیان کرد: تکمیل راه خلخال ـ فیروزآباد به طول 33 کیلومتر جزو اولویت‌ها است که البته تلاش می‌شود 27 کیلومتر آن با اولویت اول تکمیل شود.

وی پیشرفت این پروژه را نیز 0.75 اعلام کرد و یادآور شد: برای تکمیل این پروژه به 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر تخصیص‌ها به موقع انجام شده و سهم اعتبار سال 94 تامین شود این پروژه نیز قابلیت افتتاح در دهه فجر امسال را دارد.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه تاکید مسئولان استانی و کشوری بر این است تا وعده‌های رئیس جمهور بر زمین نمانده و امکان اجرایی شدن سریع این پروژه‌ها فراهم آید، تصریح کرد: بهسازی مسیر رضی تا امیرکندی نیز به طول 17 کیلومتر در حال انجام است که برای تکمیل آن 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حیدری با بیان اینکه این پروژه نیز مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و در صورت تزریق زمینه اجرایی شدن این پروژه فراهم خواهد آمد، گفت: انتظار می‌رود در بهره‌برداری از این پروژه به عنوان یک مسیر پرتردد و چهار خطه بودن این راه مواصلاتی برخی از آسیب‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار