شهردار خلخال از آغاز عملیات اجرایی بهسازی ، مرمت ، زیبا سازی و آسفالت خیابان ها و معابر این شهر خبرداد.
کد خبر: ۱۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵ 09 March 2015
علی درویشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی لکه گیری و آسفالت خیابان ها و معابر این شهر با بکارگیری چهار گروه شهرداری آغاز شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی به مدت 10 روز ادامه خواهد یافت.


وی با انتقاد از عملکرد شرکت آب و فاضلاب شهری خلخال در اجرای پروژه طرح توسعه شبکه فاضلاب خلخال گفت: این شرکت به هیچ یک از تعهدات خود در زمینه ترمیم محل های حفاری شده عمل نکرده است.

درویشی ، چاله های موجود در بیشتر خیابان ها و کوچه های شهر خلخال را ناشی از حفاری های شرکت آب و فاضلاب شهری در فصول سرد ذکر کرد و افزود: در حالی که این شرکت متعهد به تحویل محل حفاری ها با تراکم 95 درصد به شهرداری خلخال است تراکم موجود محل های حفاری شده کمتر از 30 درصد بوده و این بی توجهی کار شهرداری را در ترمیم و آسفالت محل های حفاری شده مشکل و چند برابر کرده است.

شهردار خلخال اظهار کرد: علاوه بر مشکل محل های حفاری شده نمک استفاده شده برای مقابله با پدیده یخبندان در شهر و در ایام سرد سال بخش وسیعی از سطح آسفالت خیابان ها و معابر خلخال را از بین برده و موجب ناهمواری معابر شهری شده است.

وی افزود: شهرداری خلخال و اعضای شورای اسلامی این شهر از همان ابتدای کار حفاری ها در این شهر به فکر ترمیم محل های حفاری بوده ولی شرایط جوی هوا در خلخال هرگز اجازه کار لکه گیری و آسفالت را به عوامل شهرداری نداده و آسفالت معابر در شرایط بارندگی هوا دور ریختن سرمایه مردم و حیف و میل بیت المال است.

وی با بیان این که شهرداری خلخال از هر گونه انتقاد سازنده با آغوش باز استقبال می کند دست اندرکاران رسانه ای خلخال را به پرهیز از هر گونه تخریب عوامل شهرداری و درج مطالب خلاف واقع و دلسرد کننده کارکنان شهرداری فراخواند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار