رئیس‌پلیس مشهد در‌این‌باره گفت: در‌پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو،‌ ماموران کلانتری سناباد برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.
کد خبر: ۱۲۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 30 October 2015
به گزارش تابناک رضوی سرهنگ حجت نیک‌مرام افزود: پلیس با انجام گشت‌های نامحسوس، سردسته باند را شناسایی و دستگیر کرد. متهم در اعترافات اولیه چهار همدست خود را معرفی کرد. این افراد که چهار برادر هستند نیز در اقدامی غافل‌گیرانه دستگیر شدند.
وی ادامه داد: پنج سارق دستگیر‌شده تاکنون به 50 مورد سرقت در خیابان‌های احمدآباد، سناباد، عدل امام، شهید صادقی، بولوار طبرسی، خیابان هدایت، بولوار معلم و پیروزی مشهد اعتراف کرده‌اند.
رئیس‌ پلیس مشهد خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی کارت‌های عابربانک و دیگرلوازم مسروقه کشف شده است.
نیکمرام ادامه داد: تحقیقات از اعضای این باند که به شیشه آلوده هستند، برای کشف دیگر سرقت‌های آن‌ها ادامه دارد.
همچنین، درپی چند فقره زورگیری سرقت خودروهای گران‌قیمت در مشهد، تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی موضوع را دنبال کردند. کارآگاهان با استفاده از سرنخ‌های به‌جامانده سرانجام یکی از سارقان را شناسایی کردند.
ماموران کلانتری قاسم‌آباد هنگام گشت‌زنی این سارق و دو همدستش را سوار یک پراید دستگیر کردند. متهمان مدعی شدند خودرو را از فردی به‌نام رضا خریداری کرده‌اند که درنهایت به سرقت اعتراف کردند.در ادامه دو همدست دیگر آن‌ها نیز دستگیر شدند و از آن‌ها یک قبضه سلاح وینچستر و ٢١فشنگ کشف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار