رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملارد از برنامه‌های دراز مدت مجموعه مدیریتی خود تولید برق از محل پردازش و بازیافت پسماند را نام برد.
کد خبر: ۱۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰ 09 March 2015
عزیز عبدل‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در ملارد با اشاره به ساماندهی مرکز مدیریت پسماند به عنوان یکی از کارهای ویژه و اولویت‌دار مجموعه تحت مدیریتی خویش اظهار داشت: اجرا و حصول برنامه‌های کاربردی در این شهرستان از رویکردهایی است که با جدیت دنبال می‌شود.
وی افزود: به فضل الهی و با توجه به برنامه‌ریزی‌های که تدوین شده به فراخور شرایط و امکانات موجود، اقدامات لازم در حوزه زیست محیطی در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.
رئیس اداره محیط زیست ملارد عنوان کرد: با تشکیل مرکز مدیریت پسماند شهرداری ملارد، امکان عملیاتی کردن برنامه‌های کاربردی به نحو هرچه مطلوب‌تری فراهم می‌شود و در همین راستا در نظر داریم با همیاری دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط امکان تولید برق را از محل پردازش و بازیافت و تبدیل کمپوست شهرستان ملارد مهیا شود.
عبدل‌زاده افزود: در صورت تحقق، گام مثبت و قابل توجهی در حوزه زیست محیطی و انرژی در شهرستان ملارد برداشته می‌شود.
وی تصریح کرد: تولید برق از چرخه مورد اشاره، طرحی سازنده است که حصول و تحقق آن در شهرستان ملارد و در فرآیند زمانی کوتاه مدت امکان پذیرنیست.
رئیس اداره محیط زیست ملارد خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن این طرح زمان بر است که به فضل الهی و با استعانت از الطاف پروردگار و تلاش و همت مضاعف دستگاه ای مرتبط، در آینده اجرایی می شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار