معاون هماهنگ‌کننده پدافند غیرعامل کشور:
معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: قرارگاه‌های پدافندی ویژه به ازای هرگونه تهدید در کشور داریم.
کد خبر: ۱۲۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 02 November 2015
تابناک بوشهر: سردار حسین آل اسحاق عصر یکشنبه در همایش پدافند غیرعامل در عسلویه اظهار داشت: مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مکمل هم هستند؛ مدیریت بحران ریشه در بلایای طبیعی دارد و پدافند غیرعامل نیز ریشه در دستکاری‌های دشمنان دارد که امروز نیز پیچیدگی‌های آن بیشتر شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آسیب‌پذیری‌های سطح منطقه را باید به خوبی شناسایی کنیم، ادامه داد: باید راه‌حل‌های منطقی را برای کاهش آسیب‌ها پیدا کرد.

سردار آل‌اسحاق با اشاره به اینکه به ازای هرگونه تهدید در کشور قرارگاه‌های پدافندی ویژه داریم، افزود: به عنوان مثال قرارگاه پدافند ویژه شیمیایی یا قرارگاه پدافند سایبری و قرارگاه پدافند زیستی را می‌توانیم عنوان کنیم.

وی بر لزوم تشکیل کارگروه‌های ویژه در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: در حوزه آموزشی باید اقدامات اساسی صورت بگیرد تا سطح آمادگی‌ها در زمینه مقابله با بحران‌ها افزایش یابد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی کنیم که به ازای هر نوع تهدیدی قرارگاه‌های پدافندی داشته باشیم تا به حوزه‌های مختلف کمک کند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌های انسانی بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما داده است، بیان کرد: مهمترین بخش پدافند غیرعامل مربوط به حفظ سرمایه‌های انسانی است.

سردار آل‌اسحاق اضافه کرد: پدافند غیرعامل در کشور برای مردم احساس امنیت و آرامش را ایجاد خواهد کرد و این احساس امنیت و آرامش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

لازم به ذکر است که مانور مدیریت بحران با حضور نهادهای ذی‌ربط در منطقه ویژه پارس برگزار شد و همایش پدافند غیرعامل نیز با حضور معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در سالن همایش‌های منطقه ویژه پارس برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار